fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמעון הדרי: "משחק ההתקפה של פאחם מתחיל במגנים"

מאמן הכדורגל הותיק, שהעלה את אום אל פאחם ללאומית ובנה את הקבוצה הנוכחית בטיפים להפועל נוף הגליל לקראת המשחק ביום שישי
שמעון הדרי (צילום חגאג רחאל)
שמעון הדרי (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נוף הגליל די לחוצים מהמשחק ביום שישי נגד הפועל אום אל פאחם, שיתקיים באצטדיון בעפולה. העולה החדשה לליגה הלאומית מדורגת במקום ה- 4 בטבלה עם טווח ביטחון מהמקום השני ובפאחם לא מתביישים להצהיר כי הם מכוונים לעלייה היסטורית לליגת העל.

מי שמכיר יותר טוב מכולם את הקבוצה הוא המאמן שמעון הדרי, האיש שהעלה את פאחם ללאומית וגם בנה את הסגל בתחילת העונה. הדרי, שעוקב אחרי קבוצתו לשעבר, סבור שהקבוצה בתקופה פחות טובה ("בארבעת המשחקים האחרונים הם רשמו שני הפסדים"). לדעתו, צירופו של ערן לוי יכול להפר את האיזון בקבוצה. "יש להם חלק התקפי מסוכן והמון עומק בספסל", הוא סבור.

-מה המפתח לעצור אותם?

"שני המגנים שלהם, ניב סרדל בימין וצעירי בשמאל, הם חלק מהמשחק ההתקפי שלהם וצריך לדעת לנטרל אותם. כל המשחק ההתקפי של פאחם מתחיל במגנים".

-אתה מופתע מההצלחה שלהם?

"ממש לא. בתחילת העונה התחייבתי שנסיים בין 8 הראשונות. עבודתי הופסקה כי לא הייתה להם סבלנות בפתיחת העונה. גם כשאני אימנתי שיחקנו כדורגל טוב, אבל סבלנו מחוסר מזל".

-לא מפריע לך שבנית קבוצה ואחר קוטף את הפירות?

"שמח שהקבוצה שאני בניתי רצה בצמרת. כמעט ולא נעשו שינויים בסגל שבניתי. אנשי כדורגל שמבינים יודעים מי בנה את הקבוצה ובאום אל פאחם מעריכים אותי עד היום על עבודתי. אני כבר לא בגיל של לחפש קרדיט, שמח ומרגיש שיש לי חלק בהצלחות שלהם. האמנתי שזו הולכת להיות קבוצה מצוינת. מבחינתי הם מועמדים רציניים לעלות לליגת העל. זה מועדון שבכל משחק מלווים אותו 5000 צופים ובלי בעיות כלכליות, שזה חשוב מאוד. אני מאמין שאם היו משחקים בבית, היו מגיעים 10 אלף צופים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות