כשטעם פוגש איכות וכאשר לא מתפשרים על שירות איכותי ומפנק – השמים הם הגבול… זה בדיוק הסיפור של מסעדת בראבו, בר בשרים שמח וכשר למהדרין בעפולה, מסעדה מצויינת ואיכותית לאניני הטעם. מדובר בסיפור של הצלחה מקומית. מסעדה שהפכה למוסד קולינרי של ממש, שרבים עולים אליה לרגל ולא רק מעפולה אלא מכל קצוות הארץ, בין שלל הסועדים ניתן להבחין בחילונים ודתיים, פוליטיקאים, אנשי עסקים ואזרחים רבים, שמגיעים לטעום מהחוויה הקולינרית. מסעדת בראבו מציעה מנות מצוינות לכל סוגי הלקוחות מחובבי הבשר ועד לקהל הצמחוני שבינינו.
מסעדת בראבו הוקמה בשנת 2015 על ידי שמואל ממן והביאה בשורה חדשה לעמק. לפני כשנה החליפה מסעדת בראבו בעלות ועברה לידיו של מסעדן ותיק ומנוסה בעולם המסעדנות, טלאל ג'אברין (45), נשוי ואב ל-7 ילדים, דור שני בענף המסעדנות שירש את האהבה לתחום המסעדנות והמטבח מאביו שאף הוא מסעדן במשך שנים רבות. טלאל ג'אברין המשיך בבראבו בקו של קודמו: איכות האוכל, טיב חומרי הגלם, הטריות, האווירה וערכי השירות לא היו מביישים אף מסעדת מישלן. המנות במסעדה מוגשות לסועד בחיוך רחב, מדובר בנתחי בשר טריים ומובחרים מבית "אדום אדום" ו"עוף ירושלים" העשויים על ידי אנשי מקצועי (טבחים וגרילמנים) מהמעלה הראשונה, מה שהופך את המנות לטעימות במיוחד לחיך הלקוחות, שפשוט התאהבו במסעדת בראבו ובאיכויות שהיא מביאה. ואף הרחיב את נושאי הכשרות במסעדה."חינכו אותי לתת את הלב והנשמה באוכל שלי, זה המוטו שלי וזה המסר שאני מעביר לצוות ההנהלה והעובדים במסעדה שלי", אומר טלאל.

תעודת כשרות מהדרין (צילום עצמי)
תעודת כשרות מהדרין (צילום עצמי)


טלאל ג'אברין חיפש במשך תקופה ארוכה מקום לפתוח מסעדת בשרים איכותית בעפולה ואף היה במשא ומתן מתקדם עם מספר גורמים, שלא הבשילו בסופו של יום לסגירה. "משהו בי לא היה שלם, התייעצתי עם עורך הדין שלי ובהחלטה משותפת החלטנו לרדת מזה ואני מאמין שהכל היה מכוון מלמעלה", הוא משחזר.
כעבור זמן לא רב נודע לו כי מסעדת בראבו מוצעת למכירה וברגע שהגיע והתרשם מהמקום הבין את הפוטנציאל הקיים בו ורכש מידית את המסעדה, והשאר הפך להיסטוריה.
בשנת 2019 עברה מסעדת בראבו מכשרות בד"צ לכשרות מהדרין, כאשר הבשרים המוגשים לסועדים הם של הרב מחפוד, הלקוחות הוותיקים אולי יפסידו את מנת הכבד אווז והמולארד אבל הרוויחו את הכשרות הגבוהה ביותר לבשרים המופלאים המוגשים לשולחן.
מעבר לאוכל המופלא שמוגש במסעדת בראבו, המסעדה הפכה למקום מפגש לכל גווני האוכלוסייה בעמק. יושבים כאן, נהנים, אוכלים ושותים ולצד זה יהודים וערבים. "אני מאמין גדול בערבות הדדית ובדו קיום", מספר טלאל.
את שעות הפנאי המעטות מעביר טלאל כידוע כחובב ספורט אקסטרים ברכיבת שטח ודואג להתעדכן לעיתים תקופות על רכבי השטח החדשים שמוצעים למכירה. "זה זמן התרפיה שלי עם עצמי ועם החברים בין כל השיגעון והשגרה של העבודה והיומיום", הוא מצהיר.

המקום ערוך לאירועי בוטיק (צילום עצמי)
המקום ערוך לאירועי בוטיק (צילום עצמי)

בבראבו מתקיימים אירועי בוטיק עד 120 איש מה שהופך את המקום לאידיאלי עבור אירועים, בסדר גודל שכזה, דמיינו לכם את האווירה הטובה, עם הבשרים המופלאים והשירות המסור והאדיב של בראבו ותקבלו כל מה שצריך על מנת להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח ולכזה שידברו עליו חודשים ארוכים אחר כך.
התפריט העשיר של מסעדת בראבו כולל: מנות פתיחה, בשרים מובחרים, דגים, מנות ספיישל, מנות צמחוניות, ארוחות ילדים, מגוון משקאות אלכוהוליים (קוקטיילים מיוחדים ובירות מהחבית) ותפריט קינוחים עשיר.
קצת על התפריט: המסעדה מציעה ארוחות עסקיות מפנקות – בשרים/דגים עד השעה 18:00 החל מ-79 ₪ לסועד. הסועד יתענג על שפע סלטים טריים, 14 סלטים ליתר דיוק, הנעשים מדי יום דבר המבטיח שתמיד יהיו טריים וטעימים.

שלל בשרים איכותיים (צילום עצמי)
שלל בשרים איכותיים (צילום עצמי)

או שאולי בא לכם על דג לברק או דניס שלם בגריל, ואיך אפשר בלי המנה המנצחת של הפילה סלמון המצויין בליווי רוטב הבית יין לבן, חרדל ופסטו, בקיצור חוויה של טעמים!
לחובבי הבשר יש את מנת הסטייק פריים רייב מדובר בבשר אנטריקוט משובח אשר מגיע בגדלים שונים שינועו בין 500 גרם ועד ל-1 ק"ג למנה. כמו כן, יש את מנגל בראבו במנגל פרימיום עם מגוון בשרים משובחים שמוגשים חמים למרכז השולחן.
בתפריט הספיישלים תמצאו דואט פילה בקר ונתח קצבים ברוטב יין אדום או טריו פילה בקר, צלע טלה ונתח קצבים בליווי יין פורט וערמונים. בנוסף ישנם מנות משובחות גם לצמחוניים כדוגמת מנת פטריות העונה שמוגשות מוקפצות עם בורגול, עדשים, ירקות שורש ורוטב הבית. ולמתאמנים שביננו שרוצים לאכול משהו טעים וטוב, אבל אין באמת את הכוחות להכין, יש את הסלט נתחי העוף הצרובים על האש בליווי סלט ישראלי קצוץ.

שפע מנות טעימות לחובבי הדגים (צילום עצמי)
שפע מנות טעימות לחובבי הדגים (צילום עצמי)

לאחר שגרמנו לכם לקצת רעב אסכם את החוויה בבראבו כמעולה אשר מתחילה מהכנסת האורחים, השירות והאווירה, קבלת האוכל והקינוחים, אין ספק שמדובר בחוויה קולינרית יוצאת מן הכלל.