fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רועי כהן: "עשינו תיקו שכולו ניצחון"

הפועל נוף הגליל חזרה עם נקודה מהמושבה * הרחקתו של אחמד קסום בתחילת המשחק הפכה את המשימה לקשה * המנהל המקצועי: "איתי מרדכי והשחקנים חתומים על הנקודה החשובה"
מרוצה מהנקודה. רועי כהן (צילום עצמי)
מרוצה מהנקודה. רועי כהן (צילום עצמי)

הפועל נוף הגליל סיימה היום את משחק החוץ שלה נגד הפועל פתח תקווה באצטדיון המושבה בתיקו מאופס. נוף הגליל פתחה היטב את המשחק ונראתה כמו קבוצה שבאה לנצח בחצי השעה הראשונה של המשחק, אלא שהרחקה של אחמד קסום בדקה ה- 32 שינתה את המומנטום ומאז ועד לסיום הקבוצה בעיקר התגוננה. למרות תוצאת התיקו נוף הגליל עלתה למקום ה- 9 בטבלה, כשהמקום השמיני כידוע מוביל לפלייאוף העליון, לשם מכוונת הקבוצה. בקבוצה מתחו ביקורת על קסום. "משחקן כל כך ותיק ומנוסה מצפים קצת יותר אחריות", אמרו. המנהל המקצועי רועי כהן שוחח עם השחקן אחרי המשחק.

אקשן מהמשחק היום במושבה (צילום עצמי)
אקשן מהמשחק היום במושבה (צילום עצמי)

בנוף הגליל הצטיין השוער, שגיא מלול, במספר הצלות מרהיבות שמנעו מקבוצתו מבוכה. זה המשחק השני ברציפות שמלול שומר על רשת נקייה. עוד הצטיין הברזילאי פדרו פטראצי, שכהרגלו הציג מלחמה בלתי מתפשרת על כל כדור ודרבן את חבריו לקבוצה. החלוץ דיויד בויסן כלל לא התלבש בשל שפעת חזקה.

יכולת מופלאה. שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
יכולת טובה. שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

רועי כהן: "זהו תיקו שכולו ניצחון, השחקנים עשו משחק הקרבה מושלם, לאחר ההרחקה של אחמד קסום, שגרמה לנו לשחק 60 דקות עם 10 שחקנים". כהן פרגן למאמן איתי מרדכי ואמר: חשוב לי לציין את ניהול המשחק המושלם של איתי, בעיקר בנושא הטקטי, הוא והשחקנים חתומים על הנקודה החשובה".

איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)
מחמאות. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)

כהן פרגן לאוהדי הקבוצה שגילו נוכחות במושבה. "מגיעה מילה טובה לאוהדים שלנו, שהגיעו ועודדו את השחקנים, עכשיו אנחנו עם הפנים למשחק ביום שלישי נגד בני לוד".מהמשחק ייעדרו המוצהבים רועי שוקרני, שגיא מלול וקובי מור וכן המורחק אחמד קסום. היעדרם של ארבעה שחקני הרכב יגרום כאב ראש למאמן.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות