fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רונן פלוט: "לא פוסל איחוד עם עפולה"

ראש העיר נוף הגליל מאמין כי קבוצת כדורגל אזורית יכולה להעפיל לגבהים * "לתפיסתי, איגום משאבים בקבוצה מאוחדת  לא רק תגדיל את הסיכוי לעלות לליגת העל אלא גם להישאר בה"
ראש העיר רונן פלוט בגרין (צילום עצמי)
ראש העיר רונן פלוט בגרין (צילום עצמי)

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, לא מוריד מעל הפרק את אפשרות האיחוד בין קבוצת הכדורגל של עירו הפועל נוף הגליל עם השכנה הפועל עפולה.

פלוט אמר לבלינקר כי הוא מעולם לא פסל את אופציית האיחוד וכי גם בשנה שעברה צידד בה וזאת לנוכח היתרונות הרבים באיגום משאבים  ויצירת קבוצה  אחת חזקה. "איחוד של שתי הקבוצות מגביר לאין ערוך את הסיכוי לעלות לליגת העל",  אמר פלוט וציין כי לרשות הקבוצה בעונה הקרובה יעמוד אצטדיון גרין המשודרג והמותאם לליגת העל.

פלוט ציין יתרון נוסף גם  בחיבור קבוצות הנוער והעצמתן בליגה הגבוהה. "אנחנו יכולים לבנות אימפריה של קבוצת כדורגל", הבהיר פלוט ויחד עם זאת ציין כי עדיין מוקדם מדי לקבל החלטות בנושא וכי הוא עצמו טרם שוחח בנושא עם חברי ההנהלה והגורמים המקצועיים בקבוצה.

"אני מביע את דעתי בלבד וכמובן לא זה שמחליט בנושא.  לתפיסתי, איגום משאבים בקבוצה מאוחדת  לא רק תגדיל את הסיכוי לעלות לליגת העל אלא גם להישאר בה, דבר שנראה בתקופה זו בלתי אפשרי", סיכם ראש העיר פלוט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות