fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רונן פלוט הגיע לחזק את שחקני הפועל נוף הגליל

שוחח עם השחקנים בעקבות שתי התבוסות האחרונות * נתן גיבוי מלא למאמן "יסיים אצלנו את העונה" * וביקש מהשחקנים לתת את הכל מחר ברמת גן
פלוט מחזק את השחקנים (צילום דוברות המועדון)
פלוט מחזק את השחקנים (צילום דוברות המועדון)

ראש העיר נוף הגליל, עזב לפני שעה קלה את עיסוקיו והגיע לחזק את שחקני הפועל נוף הגליל, בעקבות שתי התבוסות האחרונות שהקבוצה ספגה. "אתם חשובים לי, אתם חשובים לעיר, לכן התפניתי מעיסוקי ובאתי לחזק אתכם", אמר פלוט. בקבוצה הזכירו שבפעם האחרונה בה הגיע פלוט לדבר עם השחקנים עלתה הקבוצה על המסלול ועשתה סדרה של 7 משחקים ללא הפסד.

פלוט חיזק את השחקנים ואת המאמן איתי מרדכי, "הוא מאמן מצוין, הגיע במטרה להשאיר אותנו בליגה, יש לו גיבוי מלא ממני ומההנהלה, הוא יסיים אצלנו את העונה, אנחנו לא קבוצה שמחליפה מאמן אחרי שני הפסדים.  בעונה הבאה עם מגרש ביתי הכל ייראה אחרת", אמר פלוט ועקץ את מי שמעביר ביקורת על המאמן: "כשיש הצלחות תמיד אומרים שהשחקנים טובים, כשיש כישלונות המאמן תמיד אשם וזה לא הוגן"

פלוט אמר שהוא שמבין את הקשיים בהם נתונה הקבוצה, "לשחק בלי מגרש ביתי זה סיפור לא פשוט, לנדוד ממגרש למגרש זה לא קל. אני יכול להבטיח לכם שבעונה הבאה יהיה לנו מגרש מדהים. אני כאן כדי לחזק אתכם".

על המשחק מחר נגד הפועל רמת גן אמר פלוט: "תעלו מלוכדים, מאוחדים, תתנו 100 אחוז כל אחד ויהיה בסדר" והוסיף: "יש לנו תזמורת שכל אחד יודע לנגן בה הכי טוב, אנחנו צריכים שהתזמורת תנגן ביחד בהרמוניה".

פלוט עם שני שחקני הרכש החדשים בויסן ולב כהן
פלוט עם שני שחקני הרכש החדשים בויסן ולב כהן

שני שחקני הרכש החדשים, הבלם לב כהן והחלוץ דיויד בויסן, שיערכו הופעת בכורה נגד הפועל רמת גן, הוצגו בפני ראש העיר ולא הסתירו את פליאתם. "אף פעם לא ראינו ראש עיר, שעוזב את עיסוקיו ומגיע לעודד את הקבוצה", אמר כהן.

מ"מ הקפטן, ליעד אלמליח, אמר לראש העיר: "מעריכים את זה שהגעת, זה חשוב לשחקנים ולביטחון שלהם, בכל פעם שאתה מגיע קורים דברים טובים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות