fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קצינה, עורכת דין ודירקטורית …

עו"ד ענבל כידרה אפשטיין מעפולה היא הדבר הבא * היא מאמינה בשיתופי פעולה ולא אחת עובדת בשיתוף פעולה מלא עם עורכי דין מובילים בתחום וזאת על מנת להביא ללקוחות שלה את הטוב והמקצועי ביותר * "החזון שלי תמיד היה, לבנות סביבת עבודה תומכת ומקצועית, מקום שיהווה בית ועוגן"
עורכת הדין ענבל כידרה אפשטיין (צלום קובי אוחנה)
עורכת הדין ענבל כידרה אפשטיין (צלום קובי אוחנה)

"יש פה אישה אחת שמאוד יקרה ללבי, שבזכותה אני כאן,  זו אימא שלי", סיפרה בהתרגשות רבה עו"ד ענבל אפשטיין כידרה,  באירוע חנוכת המשרדים החדשים שלה בבניין ההייטק של עפולה,  במעמד ראש העיר אבי אלקבץ ועשרות אורחים שהגיעו לכבד אותה ביום חגה.

ענבל גוללה את סיפורה האישי, שבגינו החליטה ללמוד משפטים ולא פסיכולוגיה. "איבדתי את אבא של ז"ל כשהייתי צעירה בת 23 , אחרי השבעה חזרתי לבסיס שלי ואחרי חודש וחצי חודשיים, אימא שלי התחילה לקבל מכתבים מעורכי דין, כל מיני בקשות שאימא שלי תוותר על רכוש שאבא שלי עמל עליו. אימא שלי נלחצה, הלכה לעורך דין שניצל את הרגע והחתים אותה על מסמכים, שהייתה צריכה לוותר על הרבה דברים. באותו הרגע גמלה ההחלטה בלבי ונשבעתי שלעולם ארדוף צדק ושלעולם לא אנצל חולשה של אנשים, שאתן מענה למי שצריך ולתת את העצה המשפטית בלי לנצל אף אחד ובלי לפגוע באף אחד", סיפרה עו"ד אפשטיין כידרה את המוטו המנחה אותה בחיים.

עו"ד אפשטיין כידרה, בת 40 נולדה והתחנכה בבאר שבע, נשואה לצפריר, מהנדס אלקטרוניקה, תואר שני במנהל עסקים אם לשתי בנות ליאן תלמידה בת 10 ויהלי בת ה- 6. "נכון שלא נולדתי וגדלתי בעפולה, אבל הגעתי לכאן מבחירה שלי וזו העיר היחידה בה אני מרגישה בה בבית", מספרת הבאר שבעית לשעבר ומגלה כי כיום מכירים אותה ברחוב יותר מאשר את בעלה העפולאי…

היא עוסקת בכל העולם האזרחי, בין היתר במקרקעין, בדיני משפחה ובהוצאת דרכונים פורטוגלים. במשרדה 3 עורכי דין נוספים מקצועיים בתחומים אחרים. "החזון שלי תמיד היה, לבנות סביבת עבודה תומכת ומקצועית, מקום שיהווה בית ועוגן, יראה את טובת הלקוח לפני הכל, לעשות עבורו את הטוב ביותר, ללמוד ולעלות סטנדרטיים מקצועיים ויחד עם זאת אנושיים", היא אומרת.

בנוסף , היא לגמרי מאמינה בשיתופי פעולה ולא אחת עובדת בשיתוף פעולה מלא עם עורכי דין מובילים בתחום וזאת על מנת להביא ללקוחות שלנו את הטוב והמקצועי ביותר.

ענבל שירתה, בסדיר ובקבע במשך 17 שנים בחיל השלישות והשתחררה בדרגת רב סרן. בין התפקידים שביצעה במהלך השרות הצבאי: קצינת העיר דימונה, ראש מדור קורס קצינים בצה"ל, מפקדת בקורס קציני שלישות, מפקדת יחידת מרכז גיוס וקישור, קצינת שלישות חטיבתית (חטיבת שריון) , קצינת בית משפט בשטחים, ותפקיד אחרון קצינת כ"א בחוות השומר.

הפוליטיקה בערה בה מאז ומתמיד

עו"ד ענבל אפשטיין כידרה, סיימה לימודי תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים וייעוץ ארגוני, מעידה על עצמה כי מאז ומתמיד בערה בה התשוקה הפוליטית. בבחירות האחרונות רצה למועצה ולאחר הבחירות, הצטרפה למפלגת כולנו בעפולה.

לאחרונה מונתה עו"ד אפשטיין כידרה לחברת דירקטוריון בחברה הכלכלית בעפולה. "המינוי כדירקטורית בחברה הכלכלית, די הפתיע אותי, קיבלתי הצעה שלא יכולתי לסרב לה", היא אומרת, "לצערי, היום החברה הכלכלית סובלת מגירעונות שנוצרו בשנים עברו ותביעות עומדות ותלויות כתוצאה מכך, אך אין לי ספק, שאנחנו ביחד עם העומד בראש הדירקטוריון ומנכ"ל החברה הכלכלית, נפעל ללא לאות לשנות את המצב ולהציל את החברה הכלכלית".

הימים האחרונים הם לא ימים פשוטים עבורה. ענבל לא נחה ובין דיונים, הסכמים וליווי לקוחות, היא פועלת בשיתוף פעולה עם ראש העיר וחברי המועצה, לקדם יזמים צעירים ויוזמות חדשות  ולהביא הייטק וחדשנות לעיר. "מה שמנתב אותי מעבר לחלקת האלוהים הפרטית שלי, לעשות טוב גם לסביבה ולקהילה בה אני חיה. למזלי, ראש העיר תמיד פתוח לשמוע, להקשיב, מעודד יוזמות חדשות ומעבר לזה גם פועל לקידומם", היא אומרת.

בזמנה החופשי היא תולעת ספרים ואוהבת ללמוד ולהתפתח ולא שוכחת זמן איכות עם משפחתה וחבריה עם כוס יין טובה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות