fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצה מהונגריה רוצה את הברזילאי פדרו

העולה החדשה לליגה הראשונה בהונגריה KAPOSVAR RAKOCZI רוצה את הקשר ששיחק בשורותיה בעבר ומוכנה לשלם 20 אלף יורו. גיל ברעם דורש 100 אלף יורו
פדרו מול טרבין מאיכסאל (צילום חגאג רחאל)
לקח ללב. פדרו (צילום חגאג רחאל)

העולה החדשה לליגה הראשונה בהונגריה, KAPOSVAR RAKOCZI רוצה מיידית את קשר הפועל נצרת עילית, הברזילאי פדרו פטראצי. נצרת עילית הציבה תו מחיר עבור השחקן המצטיין: 100 אלף יורו. לאחר משא ומתן קצר הסכימו ההונגרים לשלם 20 אלף יורו תמורת התרת החוזה של פדרו בנצרת עילית, אך המנכ"ל ברעם מתנגד נמרצות.

מדובר בקבוצה בה שיחק פדרו במשך 4 עונות ואף היה שם הקפטן. עם עזיבתו של פדרו הקבוצה ירדה לליגה השנייה והעונה חזרה ליגה הבכירה בהונגריה. "מכירים אותי שם, אוהבים אותי, המאמן הוא חבר שלי, שיחקתי איתו ביחד", אומר פדרו, שנמצא כעת בחופשת מולדת עם משפחתו בברזיל ואמור לחזור לישראל ב- 3 ביוני.

אין כמו בבית. פדרו בבית הוריו בברזיל (צילום עצמי)
אין כמו בבית. פדרו בבית הוריו בברזיל (צילום עצמי)

המנכ"ל גיל ברעם: "פדרו הוא שחקן משמעותי בסגל שאנחנו בונים, לא נוותר עליו בקלות. אני יודע שהוא מוצף בהצעות, אבל הוא לויאלי למועדון שלנו, אוהב את הקבוצה ואת האוהדים. אנחנו הולכים לעונה לא פשוטה ופדרו אמור להיות אחד מהעוגנים שלנו".

פדרו: "ההצעה מהונגריה מפתה, מדובר בהמון כסף, חוזה פי כמה וכמה מנצרת עילית, אבל אעשה רק מה שגיל יגיד לי. הוא כמו אבא בשבילי, עמד לצדי בתקופות הקשות שלי ולא אשכח זאת כל חיי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות