fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: דרמה בבית המשפט בעתירת ש"ס

הצעת פשרה של השופט: האמפי יחולק לשלושה חלקים: גברים, נשים ומעורב. בכירים בש"ס: "לא יקום ולא יהיה"
מוטי שטיינמץ | צילום: ויקישיתוף, CC BY-SA 4.0, באדיבות תאגיד השידור כאן
מוטי שטיינמץ | צילום: ויקישיתוף, CC BY-SA 4.0, באדיבות תאגיד השידור כאן

בית המשפט המחוזי בנצרת דן בשעה זו בעתירת ש"ס על החלטת השופט יונתן אברהם מלפני יומיים, האוסרת את קיומו בהפרדה של המופע של הזמר החרדי מוטי שטיינמץ. המופע אמור להתקיים הערב, רביעי, באמפי פארק העירוני.

לבלינקר נודע, כי בשעה זו יצאו הצדדים להפסקה כדי לדון בהצעת הפשרה של השופט, לפיה האמפי יחולק לשלושה חלקים: גברים, נשים ומעורב. עוד נודע כי השופט אמר בדיון: "הזמר לא יכול להכתיב את ההופעה בהפרדה כתנאי". ח"כ משה ארבל השיב בבית המשפט: "אלו אורחות חייו וההלכה מחייבת אותו". רכזת הפעילות החרדית בעיר אמרה בבית המשפט: "אנחנו לא חשות מודרות. זו בחירה שלנו".

מוקדם יותר הבוקר אמר ח"כ ארבל בגל"צ: ״מקווה שהשכל הישר יגבר ועם ישראל יוכל ליהנות מאירועי התרבות כל אחד לפי דרכו ואמונתו. אנחנו לא עותרים על החלטות בית המשפט לגבי אוטובוסים, אבל פה כולם מבינים שמדובר במהלך הזוי – לאשר אירוע אחד למגזר גדול מול 360 אירועים למגזר הכללי. לא לחינם יש למהלך הזה תמיכה רחבה במגזר הכללי״.

ספק גדול אם הצעת הפשרה של השופט תתקבל. בכירים בש״ס: ״לא יקום ולא יהיה. לא יהיו שום פשרות. האירוע בעפולה יתנהל אך ורק בהפרדה מלאה. כל האירוע הזה נקבע לפי הנוהל שהוציא משרד הנגב והגליל״.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות