ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, זעמן למחר בבוקר ישיבת חירום בעקבות מצבה הקשה של הקבוצה. גורמים בהנהלת עפולה טוענים כי כלל לא קיבלו זימון לישיבה. אחת הספקולציות שמתעופפות בשעות האחרונות היא שמיד לאחר הישיבה תצא הודעה על סיום דרכו של המאמן עידן בראון. דובר עיריית עפולה, כפיר בזק: "ב-9:30 יש ישיבת חירום, בשעה 10:00 תצא הודעה מסודרת". על הטענות לפיהן נציגי הקבוצה לא קיבלו זימון לישיבה אמר הדובר: "אין לי מושג מי הוזמן ומי לא".
״אני ממש לא חושש למעמד״, מבהיר מאמן הפועל עפולה, עידן בראון,  שהביא נקודה ראשונה לקבוצתו לאחר 4 הפסדים רצופים מאז הגיע לקבוצה. "היה משחק ברמה לא גבוהה, מאוד רצינו לנצח, אבל לצערי נשארנו עם נקודה. חשוב מאוד שלא ספגנו, מה שלא קרה להפועל עפולה העונה,  כאשר הקבוצה במקום האחרון מן הסתם גם נושא הביטחון לא בשמים ופעולות פשוטות לא כל כך מצליחות"" סיכם בראון את המשחק.
על ההחלטה לספסל את כוכב הקבוצה, יובך שאוט, אומר בראון: "יובל שחקן מצוין שנקלע לסיטואציה מאוד לחוצה. הוא מרגיש שהלחץ עליו בגלל הצפיות הגדולות ממנו. רציתי להוריד ממנו מעט לחץ ולעלות אותו מהספסל בתקווה שיביא את השינוי במשחק".
בראון מסביר את החלטתו לעלות עם גולדמן הקשר כבלם: "שיחקו 3 בלמים בקו אחד, כאשר גולדמן שיחק את הבלם האמצעי ועשה עבודה מצוינת, הקרין הרבה שקט עם הניסיון שלו ועובדה שהקבוצה בפעם הראשונה העונה לא ספגה"