fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשות THINK POSITIVE מנצחות את מחלת הסרטן

קבוצה של 20 נשים ערביות ויהודיות המחלימות ממחלת הסרטן, התאגדה לפני 7 שנים מתוך גישה ערכית שמטרתה בניית קשר עם הקהילה ותמיכה ביוזמות חברתיות ייחודיות. 
קבוצת התמיכה הפועלת בנצרת (צילום עצמי)
קבוצת התמיכה הפועלת בנצרת (צילום עצמי)

THINK POSITIVE הינה קבוצה של 20 נשים ערביות ויהודיות המחלימות ממחלת הסרטן. הקבוצה התאגדה לפני שבע שנים בבית החולים "המשפחה הקדושה" שבנצרת, שפתח את דלתותיו לנשים אלה, מתוך גישה ערכית שמטרתה בניית קשר עם הקהילה ותמיכה ביוזמות חברתיות ייחודיות.

שמה של הקבוצה – THINK POSITIVE מגלם בתוכו גישת חיים של חשיבה חיובית כדרך לריפוי והחלמה ממחלת הסרטן. יש להדגיש כי הקבוצה איננה מסגרת טיפולית, אלא קבוצה חברתית רב תרבותית ייחודית, הפועלת מחוץ לאזורי הנוחות והסביבה המוכרים לחברותיה, מחזקת ומעצימה אותן, ומבקשת לעורר השראה ולהעצים גם נשים אחרות. מחויבות, אחריות וחברות הינם ערכי היסוד המניעים את הקבוצה וחברותיה.

במפגשים החודשיים שלהן, חוגגות הנשים את החיים ואת חגי הדתות השונות של חברות הקבוצה, כל חג ומסורתו. הן מביאות לחברותא שנוצרה את חוויותיהן האישיות והמשפחתיות, את הדילמות, את רגעי השמחה והנחת, לצד רגעי התסכול, החרדה והכאב, וכמובן נושאים הקשורים למכנה המשותף שלהן – סרטן השד.

כעת מבקשות בנות הקבוצה לשתף את חווית THINK POSITIVE לעולם, ולהזמין נשים נוספות להכיר אותן ואת גישתן, בתקווה לעורר השראה בקרב נשים נוספות החולות במחלה או מחלימות ממנה, ולעודד נשים נוספות ברחבי הארץ להתחבר יחדיו ברוח החשיבה החיובית והאחדות המגזרית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות