fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיבה למסיבה 

רשת מרכז המזון, סניפים ירכא ונצרת עלית חוגגת 22 שנה והלקוחות מרוויחים
מרכז המזון
מרכז המזון

רשת 'מרכז המזון' חוגגת את יום ההולדת 22, עם המון מבצעים והנחות עם TOP 22  ועוד מאות מבצעים שאסור לפספס שימשכו עד סוף חודש נובמבר.

הרשת, שישנם רבים שאומרים כי היא ממשיכה לנפץ את המיתוס הרווח בשוק המזון בארץ לפיו אי אפשר לתת לצרכן גם חוויית קנייה וגם מוצרים זולים, הוקמה על ידי מונהאל חמוד. ושני סניפי הענק שלה מציעים חוויית קנייה ייחודית שלא באה על חשבון מחירים תחרותיים, מרחב קניות גדול ומרווח במיוחד, סטנדרטים יוצאי דופן של סדר וניקיון, מגוון ייחודי של מוצרים במבחר קטגוריות, שירות לקוחות כחלק מחוויית הקנייה ובעיקר אווירה חמימה ומכניסת אורחים.

חוגגים במרכז המזון. מוזמנים ליהנות (צילום: מרכז המזון)
חוגגים במרכז המזון. מוזמנים ליהנות (צילום: מרכז המזון)

בסניפי הרשת ניתן ליהנות ממחלקות מתמחות המציעות מגוון ענק של מוצרים מיובאים שאותם לא תמצאו בשום מקום אחר, כגון: מחלקת האלכוהול שבה שפע אדיר של משקאות מיובאים, המעדנייה המציעה מבחר מדהים של גבינות, חלקן מיוצרות בארץ וחלקן הגדול מיובא מחו"ל והקצבייה המציעה בשרים איכותיים וטריים.

לדברי משנה למנכ"ל ברשת מרכז המזון, סמיר חמוד: "אנחנו חושבים כל הזמן איך לתת לבאים לסניפי מרכז המזון תחושה של חוויית קניות ובילוי, כאשר הילדים יכולים ליהנות בסניף נצרת עילית גם  ממשחקייה גדולה ללא תשלום.פתוח שבעה ימים בשבוע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות