fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית לקסום: "תישאר רק אם תסכים להתפשר בשכר"

המגן הוותיק אמנם חזר להתאמן לאחר פציעה לא פשוטה, אבל לא בטוח שימשיך בקבוצה בעונה הבאה, למרות שיש לו חוזה לעונה נוספת
אחמד קסום
הבין את הרמז. אחמד קסום (צילום חגאג רחאל)

המגן אחמד קסום, בן 34,  חזר השבוע לאימוני הפועל נצרת עילית, לאחר תקופת היעדרות ארוכה, שהשביתה אותו במשחקי הפלייאוף, בהם נחלה הקבוצה כישלון חרוץ. קסום משחק כבר שנתיים בהפועל נצרת עילית, הובא על ידי המאמן ירון הוכנבוים וער לקבוצה להעפיל שנתיים ברציפות לפלייאוף העליון. הוא התאקלם היטב במועדון ונחשב לאחד השחקנים האהודים בקבוצה.

כזכור, קסום נפצע במשחק הדרבי נגד הפועל עפולה, בו ניצחה 2-4. קסום עלה כמחליף בדקה ה- 42, הספיק לספוג כרטיס צהוב, להיפצע ולצאת בדקה ה- 46. מאז חודש מרץ לא שיחק כדורגל. הוא עבר ניתוח ושיקום ארוך. אבל למרות חזרתו לעניינים, כלל וכלל לא בטוח שימשיך בקבוצה בעונה הבאה, למרות שיש לו חוזה חתום. בנצרת עילית, שהולכים על עונה פיננסית, אומרים כי לא יוכלו לעמוד בחוזה הכבד של קסום. "הוא יישאר רק אם יסכים להתפשר משמעותית בשכרו", אומרים במועדון.

קסום, מלך השערים של בני סכנין בכל הזמנים, ממתין לחזרתו לארץ של המנכ"ל, גיל ברעם ורק אחרי שיחה בין השניים, יוחלט אם ימשיך בקבוצה. בסביבתו של השחקן אומרים: "כמו שהוא מכבד חוזים, הוא מצפה שגם אחרים יכבדו". בשנתיים בהן שיחק בהפועל נצרת עילית כבש קסום שני שערי ליגה בלבד, שניהם בעונתו הראשונה בקבוצה. לעומת זאת הוא קבע שיא של 21 כרטיסים צהובים ושני כרטיסים אדומים.

המנהל המקצועי רועי כהן: "אחמד פצוע, מנסה להשתקם מהפציעה, יש לו חוזה לעונה הבאה, נראה מה יהיה איתו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות