fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוף הגליל: הדרך לפליאוף העליון נראית סלולה מתמיד

הקבוצה גברה 1-2 על הפועל עכו במשחק שקול * היה זה משחק חמישי ברציפות (כולל הגביע) בו הקבוצה לא מפסידה
השחקנים מודים לקהל לאחר שריקת הסיום (צילום מאור בכר)

הפועל נוף הגליל עשתה הערב צעד חשוב בדרך לפלייאוף העליון, כאשר גברה במשחק בית בעילוט 1-2 על הפועל עכו, שהייתה צמודה אליה בטבלה. את השערים לנוף הגליל כבשו ליעד אלמליח ושער ניצחון עצמי. היה זה משחק חמישי ברציפות (כולל הגביע) בו הקבוצה לא מפסידה.

איפה הכדור? אקשן מהמשחק (צילום מאור בכר)
איפה הכדור? אקשן מהמשחק (צילום מאור בכר)

המאמן איתי מרדכי, שעלה עם ההרכב שניצח בשבוע שעבר בכפר קאסם, שוב עשה שני חילופים מנצחים, כאשר המחליף ים כהן הוציא כדור רוחב לרחבה, יובל אבידור הלחיץ את בלם עכו, איתן רצון, שכבש שער עצמי. פדרו פטראצי  ספג כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את משחק הגביע באמצע השבוע נגד מכבי פתח תקווה. "אנחנו עשינו את זה קשה", הודה המאמן איתי מרדכי, "לא היה כדורגל גדול, אבל היה כדורגל יעיל בהתאם לתנאי המגרש".

אקשן מהניצחון היום על עכו (צילום מאור בכר)
אקשן מהניצחון היום על עכו (צילום מאור בכר)

איתי מרדכי: "השחקנים ישמו כמעט ב- 100 אחוזים את מה שדיברנו לפני המשחק, זה היה משחק של אופי ונחישות, רצינו יותר והוכחנו את זה בגדול. שיחקנו נגד קבוצת הגנה טובה, הגענו לפחות ל- 10 מצבים, גרמנו להם לעשות טעויות, זו הייתה תכנית המשחק שלנו"

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות