בעקבות גילוי חולה בישוב מוקייבלה, שגרר חשיפה משמעותית ביישוב- הוקם אתמול, מתחם בדיקות במעבר הגבול ג'למה (מעבר גלבוע). המתחם ימוקם בחניון המשאיות אשר סמוך למעבר הסחורות, ויפעל בין השעות 11:00 ועד 18:00. במוא"ז הגלבוע מדגישים כי המתחם יאויש בדוברי ערבית, ויעניק שירותי בדיקה ייעודיים עבור תושבי כל חמשת הכפרים הערבים שבמועצה. בהמשך לכך, ובימים חמישי ושישי (23-24.4), יפתח מתחם "היבדק-וסע", ברחבת בניין המועצה עצמה, צמוד לצומת תל-יוסף. המתחם יפעל בין השעות 11:00 ועד 18:00 ויעניק שירותי בדיקה עבור כל תושבי המועצה.

לאור הצורך העכשווי, במוא"ז הגלבוע מעודדים את כל תושבי המועצה שנדרשים- להגיע ולהיבדק!

הקריאה מיועדת לכל הסובלים מתסמינים של חום, שיעול, קוצר נשימה או שבאו במגע עם אדם מאובחן כחולה קורונה. הבדיקות מיועדות לכלל הציבור, אך הן מחייבות הפנייה לבדיקה ממוקד מד״א במספר: 101, ובקבלת אישור. ניתן לקבל הפניה גם מרופא המשפחה. על הנבדקים להגיע ממוגנים ובמשך כל התהליך להישאר ברכביהם, ולאחר מכן לנסוע חזרה ישירות הביתה.

ראש המועצה, עובד נור, פעל מול מנהל מחוז מד"א, לשלושה ימים אינטנסיביים של בדיקות בגלבוע. פעילות נקודתית זו תקדם משמעותית בדיקות, ותסייע באיתור ומניעת התפשטות התחלואה בגלבוע.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.