fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכרו אלכוהול לקטינים והסתבכו בפליליים

מדיניות היד הקשה של משטרת נצרת עילית, כלפי עבירת מכירת אלכוהול לקטינים, הביאה החודש לפתיחת שישה תיקים פליליים נגד בעלי עסקים בעיר בחודש אחד
נלחם באלכוהול. מפקד התחנה שי דיכטר (צילום עצמי)
נלחם באלכוהול. מפקד התחנה שי דיכטר (צילום עצמי)

משטרת נצרת עילית בפיקודו של סנ"צ שי דיכטר, סימנה לעצמה מטרה להגביר אכיפה ולהחמיר בענישה כלפי עבירות המשפיעות על איכות וביטחון חיי התושבים. בתוך כך הציבה המשטרה יעד להלחם במלוא הכוח בעבירת   מכירת אלכוהול לקטינים ולהשתמש בסוכנים סמויים ובמידע מודיעיני על מנת לתפוס את העבריינים "על חם" ולהביא נגדם ראיות לפתיחת תיקים פליליים במשטרה.

במהלך החודש האחרון ביצעה המשטרה פעילות יזומה ומקיפה כנגד בעלי עסקים בעיר המוכרים אלכוהול לקטינים. בעלי העסקים נלקחו לחקירה ונפתחו נגדם תיקים פליליים ובקרוב יוגשו כתבי אישום והם יועמדו למשפט. "חלק מבעלי העסקים שנתפסו בעת המכירה ניסו לומר להגנתם שהקטינים ממילא היו משיגים את האלכוהול, אבל זה לא תירוץ מבחינתנו ובודאי שזה לא מקל על חומרת המעשה", סיפר אחד השוטרים.

נלחם באלכוהול. מפקד התחנה שי דיכטר (צילום עצמי)
נלחם באלכוהול. מפקד התחנה שי דיכטר (צילום עצמי)

במסגרת מדיניות היד הקשה הוצאו צווי סגירה כנגד חלק מבעלי העסקים ובשיתוף עם העירייה הוטלו עליהם קנסות כבדים. מפקד תחנת משטרת נצרת עילית, סנ"צ שי שכטר, אמר בתגובה כי התחנה תמשיך לבצע אכיפה מסיבית על מנת למגר את התופעה. לצד האכיפה המשטרה פרסמה הודעת אזהרה לציבור התושבים ובעלי העסקים וזאת לנוכח כוונת המשטרה להגביר אכיפה לקראת חופשה הקיץ ובמהלכה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות