fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מייקאובר לבנייני המגורים הישנים בשכונת רסקו

שיפוץ בנייני מגורים ישנים בשכונת רסקו הוותיקה בנוף הגליל יצא לדרך
משפצים במרץ (צילום דוברות העירייה)
משפצים במרץ (צילום דוברות העירייה)

שני בנייני מגורים ברחוב עצמון 16 (בלוק 99) ו-20 במרכז רסקו הם הראשונים שנכללים בפרויקט שנחשב לייחודי. "עד היום שיפוץ בנייני מגורים ישנים במימון משרד השיכון בוצע רק בנכסים השייכים לחברת 'עמידר' ולא בבניינים הנמצאים בבעלות פרטית", נמסר מהעירייה, וצוין כי במסגרת הפרויקט  התושבים זוכים להוזלה משמעותית של השיפוץ בשיעור של עד 50 אחוז  מהעלויות".

ראש העיר, רונן פלוט, אמר כי הפרויקט הוא נדבך נוסף במדיניות עירונית ששמה לעצמה למטרה לטפל בשכונות הוותיקות ובבנייני המגורים הישנים, חלקם נמצא במצב של הזנחה קשה.

יצוין כי שכונת רסקו מצטרפת לפרויקט אחרי ההצלחה הגדולה בשיפוץ שבעה בנייני מגורים ישנים בשכונת יזרעאל אשר חודשו מן היסוד ושינו את פניהם ללא היכר. "אחרי עשרות שנים שבהן לא היה בכלל פרויקט שיפוץ שכונות בעיר, ישנה התעוררות גדולה ואפשר לראות את השינוי הדרמטי שמתחולל בשכונות הוותיקות בעיר".

פלוט ציין את ההירתמות של משרד השיכון והאגודה לתרבות הדיור, שני הגופים השותפים במימון הפרויקט שעלותו מסתכמת ב-3.2 מיליון שקלים.

ראש העיר, רונן פלוט, ציין כי העירייה פועלת בכל הכוח על מנת לשפץ ולשפר חזות בנייני מגורים ישנים בשכונות הוותיקות, ובתוך כך בוצע בשנה האחרונה פרויקט רחב היקף במסגרתו שופצו ששה בנייני מגורים ישנים ברחוב יזרעאל, בניין מגורים נוסף נמצא בימים בשלבי ביצוע מתקדמים ובקרוב יכנס לביצוע הבניין  השמיני במספר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות