fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחר: נפרדים מאבי איבגי

האיש שגדל במועדון יקבל לפני משחק הגביע מול הפועל מרמורק תשורה וחולצה ממוסגרת * איבגי: " נוף הגליל הוא לא עוד מועדון עבורי, יש לי המון סנטימנטים למקום"
אבי איבגי (צילום חגאג רחאל)
אבי איבגי (צילום חגאג רחאל)

הפועל נוף הגליל תיפרד רשמית מחר (שישי, שעה 13:00), מהשוער אבי איבגי, שיגיע לעילוט עם קבוצתו החדשה, הפועל מרמורק, במסגרת גביע המדינה. לפני המשחק יתקיים לכבודו טקס חגיגי בו תוענק לו תשורה וחולצה ממוסגרת. אבי איבגי נבחר לכדורגלן העונה 2018/19 של עיתון ידיעות הגליל בעונה שעברה.

אבגי, בן 41, תושב העיר במקור שמשפחתו מתגוררת בעיר עד עצם היום הזה, גדל במחלקת הנוער של המועדון והגיע לבוגרים. בצעירותו הוא נמכר לבני יהודה, שיחק גם בבית"ר ירושלים, מכבי פתח תקווה ובקבוצות נוספות ובשיאו נחשב לאחד השוערים הטובים בארץ. בנצרת עילית הוא שיחק ב- 3 קדנציות שונות, באחרונה שבהן, הוא הוביל את הקבוצה פעמיים לפליאוף העליון ובעונה שעברה כמעט לליגת העל.

מנהל הקבוצה, שרון סויסה, שאחראי לטקסים לכבודם של שחקני עבר ששירתו את המועדון אומר: "אבי איבגי הוא שוער ענק ובן אדם ענק". בנוף הגליל החליטו בסוף העונה שעברה להיפרד מאיבגי בשל אילוצים כלכליים, בידיעה שהתקציב יקוצץ משמעותית והקבוצה הולכת לעונה נוספת, מה גם שעל דלתות ההרכב התדפק הצעיר שגיא מלול, שהגיע זמנו לקבל את אפודת השוער הראשון. הוא מצא בית חם בהפועל מרמורק, היורדת מהלאומית, המתמודדת בצמרת על כרטיס העלייה לאומית.

אבי איבגי: "בהחלט מרגש לשחק נגד נוף הגליל, ירדתי לשחק בליגה א' ולא ציפיתי שזה יקרה כל כך מהר, נוף הגליל הוא לא עוד מועדון עבורי, המשפחה שלי גרה כאן, אני נולדתי כאן, זה המועדון בו התחלתי את הקריירה שלי ויש לי המון סנטימנטים למועדון ולעיר. תודה לראשי הקבוצה שהחליטו לכבד אותי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות