צ'ופסטיקני עפולה חגגה השבוע שנתיים להקמתה. מדובר בביסטרו ישראלי עולמי עם מטבח עכשווי, רחב ומגוון בטעמיו, בעל חומרי גלם איכותיים וטעם ממכר במיוחד. המקום מעוצב בקפידה על פי עיקרון החלל הפתוח שבו בעצם כל המנות שמוכנות ומוגשות לסועדים נעשות אל מול הלקוח. בצ'ופסטיקני תמצאו אוכל איכותי ועממי שבא מעולם המזון המהיר, במציאות כמו שלנו היום, בה הכל קורה מהר כל כך ואנחנו במירוץ בן אם זה בעבודה או סביב המשפחה והילדים, ישנה אפשרות לקחת פסק זמן מהטירוף ולהתפנק על אוכל מהיר אך לא פחות חשוב טעים, מזין, בריא ובמחיר נוח לכל כיס.

אביב (24) ובן דודו שחר (23)  למשפחת סרוסי המוכרת והענפה מעפולה פתחו לפני כשנתיים את צ'ופסטיקני ומאז הפכו לסיפור הצלחה מקומי בתחום המזון המהיר בעיר.
"אנו שמים דגש על הניקיון שנמצא תמיד בראש מעייננו שרות הלקוח בחיוך ובאדיבות, איכות חומרי הגלם שאנו קונים, טריות המוצרים וכמובן הטעם הסופי של המנות המוגשות", מדגיש שחר. לאביב ושחר ניסיון עשיר במטבחים, על אף גילם הצעיר, הרעיון לפתוח עסק בתחום המזון נולד לאחר שעבדו במשך שנים רבות במסעדות שונות החל ממסעדת שף, קייטרינגים, מסעדות חלביות ועוד.
"שחר סיים את שחרורו הצבאי ובדומה לי הוא עבד במשך שנים רבות במסעדה מוכרת ומצליחה בעיר, נוצרה עבורנו הזדמנות עסקית לפתוח מקום משלנו במיקום אטרקטיבי במרכז העיר והחלטנו ללכת על זה בכל הכוח והשאר היסטוריה", משחזר אביב את תחילת הדרך.
את האהבה הראשונה למטבח ספגו אביב ושחר במסעדת צ'ופסטיק המיתולוגית בעיר, שהייתה בבעלותו של סהר סרוסי, אחיו של אביב ובן דודו של שחר. "אנחנו זוכרים איך כבר בתור ילדים היינו מגיעים למסעדה אחרי בית הספר ותמיד הייתה אוירה מיוחדת והמון פרגונים מהלקוחות. אין לנו ספק שכל מה שאנחנו למדנו על מטבח זה בזכות סהר וכל מה שחווינו בדרך", מספר אביב בהערצה. "יתרה מכך, קיים בי הזיכרון, איך בתור ילדים היינו רק מחכים שסהרייתן לנו משימות, בין אם זה להכין משהו במטבח, לסדר את הסחורה ואפילו את הימים שהיינו מסתובבים ברחובות העיר ומחלקים פליירים", נזכר שחר בחיוך.
השם צ'ופסטיקני הינו תולדה של שילוב בין מסעדת העבר המיתולוגית צ'ופסטיק לאופי המטבח העכשווי שהינו אסייתי מקסיקני הטעמים הטובים והמוכרים של המטבח של צ'ופסטיק היווה את הבסיס למנות ולטעמים. צ'ופסטיקני היינו גרסה משופרת ומעודכנת עם מגוון רחב של אפשרויות בהתאם לרוח התקופה. מכאן בעצם נולד השם צ'ופסטיקני.

אחת המנות המוצעות
אחת המנות המוצעות (צילום עצמי)

צ'ופסטיקני מציעים ללקוחות תפריט עסקיות במשך כל שעות הפעילות החל מהפתיחה ב-12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות בסגירת המטבח ב-23:00 בלילה, ניתן ליהנות מתפריט העסקיות גם במוצ"ש.
צ'ופסטיקני מתמחה בשוק המוסדי מול גופים תעשייתיים וועדים ומפעלים ומעבר למטבח הקיים מציעה מגוון שירותי חוץ וביניהם קייטרינג לאירועים ושולחנות שוק מעוצבים. כמו כן, המקום מציע משלוחים בעפולה והסביבה.
-לסיכום, מה השאיפות לעתיד?
"קיימת בנו המחשבה והשאיפה להפוך ביום מן הימים לרשת של צ'ופסטיקני ולהיות רשת בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום.

העסקיות של צ'ופסטיקני:

 עסקית צלחת: שניצל/ חזה עוף/ קבבונים + פחמימה לבחירה: צ'יפס/ אורז/ פוטטוס +תוספת לבחירה: שעועית ירוקה / ירקות מוקפצים + פחית שתייה-48 ₪
עסקית ילדים: שניצלונים+צ'יפס+פחית- 38 ₪
עסקית יחיד: טורטיה+נישנוש לבחירה: צ'יפס / טבעות בצל/ הום פרייז+פחית שתיה לבחירה-45 ₪
עסקית יחיד: מוקפץ+נישנוש לבחירה: צ'יפס / טבעות בצל / אגרול+פחית שתיה לבחירה- 49 ₪
קומבינציה אסיאתית: 3 מוקפצים לבחירה (תוספת בקר 5 ₪)- 99 ₪.
קומבינציה מקסיקנית: 3 טורטיות +צ'יפס+שתיה ליטר וחצי- 99 ₪
חגיגת טעמים במסעדה
חגיגת טעמים במסעדה

קצת על התפריט:
•  רולים במילויי בשר שונים כגון: אנטריקוט, קבב, מיקס משולב אנטריקוט קבב, צ'וריסוס ועוד.. שמוגשים בתוך טורטיה חמה הנעשית במקום בעת ההזמנה, המנה מוגשת עם ירקות ורטבים טעימים במיוחד
•  המבורגר מנתח מובחר בגודל 60 גרם או לרעבים שבנינו בגודל 320 גרם, מוגש עם תוספות…
•  מוקפצים מטריפים עם עוף/בקר או צמחוני על מצה של אורז לבן/אטריות ביצים/אטריות בתוספת ירקות מוקפצים בווק ומגוון רטבים
•  סלטים טריים ומזינים הנעשים במקום ומוגשים עם תוספות חמות כדוגמת: סלט עוף, סלט אנטריקוט סלט אסייתי, סלט פטריות מוקפצות ועוד
•  כריכים מפנקים: שניצל בתיבול מקסיקני או אנטריקוט מוקפץ על הפלנצ'ה ואף כריכים במילוי חם: כריך פתאי-מוגש עם נתחי עוף המוקפצים בווק, כריך תאילנדי מוגש עם נתחי בקר משובחים מוקפצים בווק ועוד…
•  מנות פתיחה ונשנושים למעלה מ-12 מנות פתיחה ונשנושים מהצ'יפס הקלאסי דרך הכרובית המטוגנת ועד השעועית הירוקה המוקפצת עם פטריות ובוטנים