fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק מקום 1 בארץ במכירת דירות מחיר למשתכן בחודש יולי

למרות התקררות שוק הנדל"ן בשנה האחרונה בכל הארץ, במגדל העק ממשיכות להימכר דירות הן בשוק החופשי והן במסלול המוזל של במסגרתן נמכרו רק בחודש יולי האחרון 150 דירות, הכי הרבה בארץ
בנייה מואצת בעיר (צילום עצמי)
בנייה מואצת בעיר (צילום עצמי)

אגף הכלכלן הראשי במשרד האוצר פרסם בימים האחרונים סקירה לענף הנדל"ן למגורים לחודש יולי 2018 ולפיה ההתקררות בשוק הנדל"ן הארצי נמשכת. עוד עולה מהנתונים שפורסמו כי בחודש יולי נרכשו בסך הכל 8,500 דירות בכל הארץ, מתוכן 766 דירות במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן".

 

בנייה מואצת בעיר (צילום עצמי)
בנייה מואצת בעיר (צילום עצמי)

מי שדווקא מראה סימנים הפוכים היא העיר מגדל העמק ששוק הנדל"ן בתחומה מצליח לייצר עסקאות בשוק הפרטי ובעיקר במכירות במסגרת "מחיר למשתכן" בשתי השכונות החדשות "מצפה העמק" ו"קריית בגין".

על פי הנתונים שפרסמו משרד האוצר עולה כי מגדל העמק נמצאת במקום הראשון יחד עם מבשרת ציון עם נתון מדהים של 150 דירות שנמכרו רק בחודש יולי האחרון רובם בפרויקט החדש והמבוקש של "המושבה שריד".

יש לציין כי על פי הנתונים כ-60% מהרוכשים במגדל העמק הם בני המקום או האזור, בעוד 80% מהרוכשים בישוב הם תושבי הצפון. נתונים אלה מלמדים כי המאבק שהשקיעו ומשקיעים בעיריית מגדל העמק לשמור על שיעור העדפה גבוה לתושבי האזור במכרזים נושא פרי ולמעלה מ-50% מהזוכים הם תושבי העיר וזאת לצד העובדה שמגדל העמק ממשיכה להוות יעד אטרקטיבי למשפחות צעירות באזור הצפון בכלל וגליל-עמקים בפרט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות