fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מאמין שאבא רואה, מחזק אותי וגאה בי על עבודתי"

הפעיל החברתי, גל לוי, בנו של חבר המועצה לשעבר אבי (אריגל) לוי ז"ל, מפעיל במסגרת פרטית וללא תקצוב מאף גורם, מסגרת חברתית לעשרות בני נוער מעפולה
הולך בדרכי אביו. גל לוי ואבא אבי ז"ל (צילום עצמי)
הולך בדרכי אביו. גל לוי ואבא אבי ז"ל (צילום עצמי)

לאט לאט, בשקט וללא מסע יחסי ציבור, פועלת בחודשים האחרונים מסגרת לא רשמית של צעירים מהעיר עפולה, שמצאו בית חם ומסגרת במסגרת פעילות התנדבותית של גל לוי, בן 25, סטודנט לתואר ראשון במדעי המדינה במכללת עמק יזרעאל,  בנו של חבר המועצה לשעבר אבי (אריגל) לוי ז"ל, שהיה ידוע כאדם שכל כולו נתינה למען הקהילה. מסתבר שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ וגם הבן גל עושה ימים ולילות למען צעירי העיר.
גל לוי: "הפעילות אינה במסגרת מסודרת, יש עשרות בני נוער מהעיר עפולה שמוצאים את עצמם ברחובות במקום להיות במקום מסודר. הם מתאספים ברוב הפעמים בגני שעשועים, כשהחוק אומר שלאחר השעה 11:00 אסור להם להימצא שם. בימי שישי הם מתאספים ואז מגיעות ניידות של הפיקוח העירוני ששולחת אותם הביתה עם דוחות. המטרה שלי היא לשים אותם במקום מסודר, שם יוכלו לבלות עם חברים עד איזה שעה שירצו וגם יעזרו לזולת, כמו סיוע לניצולי קשישים ועוד".
-איך הגעת לאותם בני נוער?
"את חלקם הכרתי, עזרתי להם בהתחלה, הקשרים התהדקו, הם החלו לפנות אלי שאעזור להם בתחומים שונים"
לוי אומר שנושא הנוער קרוב ללבו ושהוא מרגיש שהוא סוגר מעגל. "אני הולך בדרכי אבא שלי, שתמיד שם את נושא הנוער בראש סדר העדיפויות".
-מאיפה המימון?
"בחודש הקרוב אני פותח עמותה, נאסוף תרומות כדי להחזיק מקום מסודר שישמש לפעילות של בני הנוער. המטרה היא להרחיק אותם מהרחובות. בינתיים הפעילות מתקיימת אצלי בבית".
-פנית לעירייה שיקצו לכם מקום?
"אין סיכוי שזה יקרה, הם לא אוהבים לשמוע ביקורת".

יש לו שאיפות. גל לוי (צילום עצמי)
יש לו שאיפות. גל לוי (צילום עצמי)

-יש שאיפות פוליטיות לעתיד
"בוודאי, יש לי שאיפות, השלב הראשון זה בזירה המקומית ואחר כך השמיים הם הגבול. קיבלתי הצעות במסגרת הליכוד, אבל אני מעדיף כרגע להישאר ולעזור לדור העתיד בעפולה. אני רואה את עצמי נלחם למען הצעירים במסגרת העירייה וגם מחוצה לה".
-מה אבא שלך היה אומר על הפעילות שלך למען הנוער?
"מאמין שאבא רואה מחזק אותי וגאה בי על עבודתי עם דור העתיד. החזון שלי הוא לראות את בני הנוער האלה גדלים ומתחברים לעשייה הציבורית למען העיר עפולה ותושביה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות