fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בנוף הגליל: טקס הדלקת משואות בפתיחת אירועי יום העצמאות

טקס המשואות העירוני הינו פרי יוזמה של ראש העיר רונן פלוט, ששימש קודם בחירתו לראשות העיר בתפקיד מנכ"ל הכנסת ובין היתר היה אחראי על ארגון הטקס הממלכתי בהר הרצל.
מלחמה במגפה - צוות "מה קורונה". רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)
בזום. רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

מדי שנה, בערב יום העצמאות, עם ישראל יושב מול מסך הטלוויזיה וצופה בטקס הממלכתי והמרגש בו זוכים מספר מצומצם של אזרחי המדינה להדליק את המשואות לתפארת מדינת ישראל.

השנה, בפעם הראשונה, ייערך טקס הדלקת משואות עירוני גם בנוף הגליל וישתתפו בו גיבורים וגיבורות מקומיים אשר בולטים בתרומתם לעיר ובזיקתם אליה.  טקס המשואות העירוני הינו פרי יוזמה של ראש העיר רונן פלוט, ששימש קודם בחירתו לראשות העיר בתפקיד מנכ"ל הכנסת ובין היתר היה אחראי על ארגון הטקס הממלכתי בהר הרצל.

פלוט: "יום העצמאות הוא הזדמנות מצוינת לטפוח לעצמינו על השכם ולהאדיר את פועלם ותרומתם של אנשים למען העיר והקהילה".

בעירייה הוחלט להרחיב את סמכויותיה של ועדת יקיר העיר ולהסמיך אותה לבחור את המועמדים להדלקת המשואות מקרב ההצעות שישלחו על ידי תושבי העיר באמצעות המייל או בפנייה ישירה למזכירת מנכלי"ת העירייה.

יש לציין כי השנה, עיריית נוף הגליל מתכננת לקיים את אירועי יום העצמאות למשך יומיים ולראשונה להזמין את התושבים לחגיגה נוספת ביום החג עצמו ולא רק בערב החג כפי שהיה נהוג כל השנים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות