fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקראת החגים: היזהרו ממוצרי מזון מוברחים

המחלקה הוטרינרית במגדל העמק פרסמה הנחיות לתושבים לקראת חגי תשרי במהלכם נרשמת עלייה ברכישת מוצרים מוברחים ומזויפים
הוטרינר העירוני גרי וולך
הוטרינר העירוני גרי וולך

חגי תשרי הבאים עלינו לטובה כבר אוטוטו כאן ועמם ההכנות לסעודות החג. במקביל דווח בכלי התקשורת השונים כי בשבועות האחרונים צפוי מחסור בעופות ולא מן הנמנע גם במוצרי מזון אחרים לקראת החגים.

במחלקה הוטרינרית של עיריית מגדל העמק פרסמו השבוע המלצות לתושבים בעקבות העלייה הצפויה בזמינותם של מוצרי מזון מוברחים או מזויפים או אף גרוע מכך מקולקלים העלולים לזלוג לשווקים ולמלא את ה"חסר".

הווטרינר העירוני ד"ר גרי וולך קרא לתושבים לשים דגש בעת הקניות לחג למוצרים מן החי אשר ברמת סיכון גבוהה וצריכתם עלולה להוות לסכנה בריאותית ממשית.

 הוטרינר העירוני גרי וולך
הוטרינר העירוני גרי וולך

על פי ד"ר וולך אפשר לזהות מוצרי מזון "בעייתיים" על פי מספר סימנים וביניהם: שלמות האריזה או תוויות מוצרים בעלות טעויות כתיב או תאריכי ייצור פגי תוקף. יש לרכוש אך ורק מוצרים שנשמרו בתנאים ראויים ובטמפרטורות נכונות של בשר, עופות או דגים (מוצרים קפואים בטמפ' של 18- מעלות ואילו מצוננים בטמפ' של 0-4 מעלות). כמו כן יש לשים דגש על ניקיון המקררים,  היגיינה של עובדי המרכולים, המעדניות והקצבים וכן רישיון עסק תקף של הרשות המקומית ומשרד הבריאות. בכל חריגה ובעיה יש לפנות מיידית למוקד 106 של העירייה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות