fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אשום נגד שני צעירים שגנבו אופנוע ושדדו קשישה בנוף הגליל

במשטרה אמרו כי "משטרת ישראל פועלת באופן מיידי כנגד עבירות פריצה ושוד של אזרחים, פגיעה באדם ובמיוחד בביתו"
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

כתב אישום הוגש ובקשה למעצרם עד תום ההליכים הוגש נגד שני צעירים צעירים (17, 19)  מנצרת, שלפני כשלושה שבועות גנבו אופנוע מסוג קואנג יאנג ובמהלך נסיעה עליו ברחובות נוף הגליל הבחינו השניים בקשישה שצועדת לתומה ברחוב חצב כשהיא מחזיקה ברשותה תיק צד. או אז ירד הקטין מן האופנוע רץ במהירות לעבר הקשישה מאחור, בעט ברגלה ומשך ממנה בחוזקה את התיק שהכיל מזומנים ותכשיטים. שני הצעירים נמלטו מהמקום על גבי האופנוע שגנבו כשהרכוש נמצא ברשותם.

כתוצאה ממעשיו של הקטין הקשישה נפלה ארצה נחבלה בראשה ובעכוזה והיא פונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. מיד עם קבלת ההודעה במוקד 100 של משטרת ישראל צוות החקירה של משטרת ישראל יצאו למקום ובסיוע של מוקדני העיריה, שצפו במצלמות האבטחה, הצליחו לאתר את האופנוע אשר היה מעורב במעשה השוד. בהמשך חוקרי המשטרה הצליחו לאתר גם את שני השודדים שהספיקו להגיע לעיר נצרת באופנוע גנוב ללא לוחיות זיהוי.

בסיום חקירה מהירה חומר הראיות שנאסף ע"י חוקרי משטרת ישראל הועבר לפרקליטות מחוז צפון אשר הצליחו לגבש תשתית ראיתית כנגד הנאשמים בין היתר בעבירה של שוד בנסיבות מחמירות בצוותא  ובקשה למעצרם עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת.

במשטרה אמרו כי "משטרת ישראל פועלת באופן מיידי כנגד עבירות פריצה ושוד של אזרחים, פגיעה באדם ובמיוחד בביתו טומנת בחובה מעבר לפגיעה הפיזית גם פגיעה בתחושת הביטחון האישי של האדם ובאיכות חייו מרגע האירוע ולמשך תקופה ארוכה. משטרת ישראל תחקור כל חשד או תלונה שיעלה בנושאים ללא דיחוי ומתוך מטרה להביא את העבריינים לדין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות