fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפועל עפולה השלימה את סגל הקבוצה

הפועל עפולה החתימה שלושה כדורסלנים צעירים ומבטיחים: איתי ליקרמן, נועם פרץ ומיכאל בלו
איתי ליקרמן (צילום הפועל עפולה)
איתי ליקרמן (צילום הפועל עפולה)

קבוצת הכדורסל הפועל עפולה סגרה בסוף השבוע את סגל השחקנים שלה עם שלושה צעירים שישחקן בקבוצה בעונה הבאה.

הראשון הוא איתי ליקרמן בוגר מחלקת הנוער של האגודה לשעבר הקלעי של המדינה. ליקרמן התחיל לשחק כדורסל בכיתה א' במחלקה של בית"ר אחוזה בחיפה, אחרי התקופה שם חיפש מועדון שיאמין בן ויתמוך בו, למרות נסיעות והמרחק נקלט היטב בעפולה.  ליקרמן: "אני שחקן צעיר, אני רוצה השנה להשתפר ולהתקדם כדי שאוכל לעזור למועדון בעתיד. כקבוצה אני מצפה שנשתפר ונגיע להישגים גבוהים".

מיכאל בלו בן 18, גדל בבת חפר,  הוא משחק מכיתה ב' כדורסל. בשנים האחרונות שיחק בעמק חפר. הציפיות שלו העונה הן: "להתקדם כשחקן,  להבין את המשחק יותר, לשחק ברמות הגבוהות  ביותר וללמוד משחקנים שעברו המון בחייהם. ולנסות להשיג ספורטאי פעיל מהצבא. אני שמח להיות חלק מקבוצת הפועל עפולה שיכולה להגיע לרמות הגבוהות ביותר ולהישגים רבים".

נועם פרץ גדל במושב שבי ציון הוא התחיל לשחק במטה אשר משם עבר לנהריה שיחק שנה באקדמיה בווינגייט, עבר לנוער של מכבי חיפה ועכשיו לעפולה. נועם אומר "אני שמח מאוד ומתרגש להגיע להפועל עפולה, אני אעבוד קשה ואעשה  הכל כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות ואני מקווה ומאמין שנגיע הכי רחוק שאפשר".

ניר קפלן מאמן הקבוצה היה שמח על השלמת הסגל ואמר: "איתי מיכאל ונועם הם צעירים מוכשרים ורעבים. אני בטוח שהם יתרמו את חלקם לקבוצה במהלך העונה הארוכה שעומדת לפנינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות