fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש התחייבות ששדה התעופה יקום בנבטים"

כך אמר ראש העיר דימונה בוועידת המשפיעים בה התקיים פאנל בנושא שדה התעופה בדרום. גם ראש מועצת עמק יזרעאל השתתף
אייל בצר בפאנל (צילום ענת חרמוני)
אייל בצר בפאנל (צילום ענת חרמוני)

פאנל סוער נערך בוועידת המשפיעים של ישראל בו קראו ראשי רשויות מהצפון והדרום, החברים במטה המאבק המשותף להקמת שדה התעופה בנבטים, לצד אנשי מקצוע מתחום התעופה, לעצירת הליך התכנון המקביל של שני שדות תעופה והקמת שדה מרכזי אחד בנבטים.

עוד הוסיף ביטון: ״כולם בעד נבטים. וכמו שראש הממשלה הכריע בעניין המודיעין שעובר לליקית כך הוא גם יקים את השדה בנבטים. ראש הממשלה כבר הנחה צוותים מקצועיים שיפעלו לשינוי המתווה שגובש. בדיון שהתקיים לאחרונה עם מיטב המומחים בתחום התעופה בארץ, לרבות מפקד חי״א לשעבר, אליעזר שקדי, כולם היו תמימי דעים לגבי הקמת השדה בנבטים״.

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר התריע בפני הרס העמק וקרא: ״אנא עצרו את האיוולת. עצרו את ההליך התכנוני. הצילו את העמק. שדה בעמק יגרום לנזק בלתי הפיך, הוא יהרוס את החקלאות, יהרוס את התחבורה, יהרוס את איכות החיים של תושבי העמק ויפגע במרקם האקולוגי של ישראל פגיעה קשה״.

סגן ומ״מ ראש העיר באר שבע ויו״ר מועצת הנגב, טל אל-על אמר: ״מדובר במופע אבסורדי בהובלת מדינת ישראל. פשוט מצעד איוולת. בצפון לא רוצים שדה – והמדינה דוחפת להם. בדרום משוועים לשדה – אומרים לנו ‘לא’. בנבטים יש 48,000 דונם – זה 4 פעמים רמת גן – שיעמדו לרשות שדה התעופה האזרחי. יש שטח, יש תשתיות, יש הכל. הכל בגלל איומים והפחדות של חיל אוויר. אני אומר לכם – הכל פתיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות