fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יוריצה פשוט מנסה לסחוט מאתנו כסף ולא ילך לו"

סערה בהפועל עפולה בעקבות דרישתו של הקרואטי גרגץ יוריצה לתשלום חוב בסך 4000 דולר
יוריצה גרגץ (צילום חגאג רחאל)

"שטויות במיץ עגבניות", אומר יושב ראש הפועל עפולה, עמיר נוי, בתגובה לטענות הכדורגלן הקרואטי, יוריצה גרגיץ, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה והשבוע יצא בהאשמות קשות נגד המועדון, טוען לחוב כספי שטרם שולם לו בגובה 4000 דולר ומאשים את המועדון שחתם איתו על חוזה כפול.

במכתב שנשלח להפועל עפולה על ידי נציגו של השחקן, עו"ד אלדד אהרוני, טוען גרגיץ' שבאוגוסט שעבר חתם על חוזה מקוצץ בעשרה אחוזים כדי לעבור בבקרת התקציבים ובמקביל חתם על מסמך שבו מתחייבת הקבוצה שהשכר שקוזז לו במהלך חודשים ספטמבר עד דצמבר בעונה שעברה יוחזר לו בינואר 2019.

"מבלי להיכנס כלל לעובי הקורה ו/או להפגין כישורי בלשות מיוחדים להבנת הח"מ מדובר בחוזה כפול שאסור על פי חוק ובמעבר בוטה על תקנון בקרת התקציבים", ציין עו"ד אהרוני. כזכור, גרגץ הגיע להפועל עפולה בתקופה בה נוהלה על ידי ששי יעקב ודני אסולין, שכבר לא נמצאים במועדון.

היו"ר עמיר נוי אמר בתגובה: "יוריצה פשוט מנסה לסחוט מאתנו כסף ולא יילך לו. מדובר בהאשמות כוזבות ולא נכונות. אנחנו לא חייבים לו שקל אחד". לטענתו, כל השחקנים חתמו על מסמך בו הוא מוותרים על 10 אחוזים מהחוזה שלהם כדי לעבור בקרה וכאשר הוברר להם כי הנושא מנוגד לתקנון, החליטו לגנוז את המהלך. "הוא כנראה צילם את ההסכם לפני שגנזנו אותו ועשיו רוצה לסחוט כספים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות