fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום שישי הגורלי של הכדורגלן אוהד חזוט

הכדורגלן שהתמוטט בסיום אימון הפועל עפולה יעבור בדיקת קרדיולוג מכרעת במדיקל סנטר, שלאחריה יתברר אם יוכל לחזור למגרשים
אוהד חזוט (צילום חגאג רחאל)
מאושר. אוהד חזות (צילום חגאג רחאל)

הכדורגלן אוהד חזוט, שבשבוע שעבר התמוטט בסיום אחד האימונים, הובהל לבדיקות בבית החולים ומאז הוא מושבת, סופר את הימים והדקות עד לקבלת האישור המיוחל לחזור למגרשים. זה אמור לקרות ביום שישי, בבדיקת קרדיולוג שיעבור במדיקל סנטר בהרצליה. "אנחנו רוצים שהסיוט הזה כבר יהיה מאחורינו", אומר אביו, ערן חזוט.

בינתיים אוהד חזר לשגרה ומתנהל כרגיל, מלבד… כדורגל. הוא מקפיד להגיע לאימוני הפועל עפולה, להיות עם החברים לקבוצה. "הוא כבר מת לחזור",  אומר אביו. אלא שאף אחד לא מוכן לקחת אחריות על השחקן. "המנהל יוסי כהן אמר לי שיחזיר אותו מיידית לאימונים אם אחתום לו שאני אחראי עליו. כמובן שלא הסכמתי, מה אני רופא?", אומר האב ערן, "רק רופא מוסמך לחתום ולאשר לו לחזור".

אגב, במשפחת חזוט הכחישו בתוקף  את הפרסומים באחד האתרים לפיהם אוהד סבל מבעיות בלבו. "לא יודע מאיפה הביאו את זה, אני לא יודע אז מאיפה הם יודעים", תוהה האב.

אוהד חזוט עצמו מבקש לשמור על פרופיל נמוך. "מצפה בכיליון עיניים לחזור למגרשים, מקווה שזה יקרה לאחר הבדיקה ביום שישי", אמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות