fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולה קורונה ראשון בבית החולים האנגלי בנצרת

מצבו של החולה מוגדר קל והוא מאושפז במחלקת הקורונה החדשה של בית החולים (מחלקת ויקטורי)
מחלקת הקורונה בבית החולים האנגלי (צילום יחצ)
מחלקת הקורונה בבית החולים האנגלי (צילום יחצ)

בית החולים האנגלי בנצרת קיבל היום לאשפוז את חולה קורונה הראשון.

מצבו של החולה מוגדר קל והוא מאושפז במחלקת הקורונה החדשה של בית החולים (מחלקת ויקטורי), אשר הוכנה מראש למטרה זו.

המחלקה הינה מבודדת מיתר מחלקות בית החולים, והעבודה בה מבוצעת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ונהלים מחמירים שמטרתם הגנה על צוות בית החולים ועל החולים האחרים במוסדנו, מפני הדבקה בוירוס.

"מבית החולים נמסר: "אנו נמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות, ומאחלים לכם ולבני ביתכם בריאות טובה ומאחלים לחולים החלמה מהירה".

רמה רפואית וטכנולוגית גבוהה

בית החולים האנגלי בנצרת פתח רק לפני שבועיים את מחלקת הקורונה הראשונה לטיפול בחולי קורונה בנצרת והסביבה. המחלקה מכילה 27 מיטות מתוכן 7 מיטות לחולים במצב קשה, הצריכים הנשמה. והמחלקה נפתחה לאחר קבלת אישור מטעם משרד הבריאות.
המחלקה מצוידת ברמה רפואית וטכנולוגית גבוהה ביותר, כזו התואמת את מצב המאבק בקורונה בארץ.
במחלקה הותקנה מערכת מעגל סגור, המתעדת את המתרחש בכל חדר 7/24 על מנת לעקוב אחר כל החולים מרחוק באמצעות צוותים רפואיים. כמו כן, יכולים החולים כל אחד בנפרד ליצור קשר עם הצוות הרפואי במכשירי טלפון חכמים בשיחות וידיאו ואודיו.
בנוסף הותקנו במחלקה אוזניות רפואיות חכמות הפועלות על פי טכנולוגיה אלחוטית, המאפשרות לצוותים הרפואיים,לבצע בדיקות לחולים מרחוק, על פי המלצות משרד הבריאות.
הנהלת בית החולים דאגה שמחלקת הקורונה תהיה מבודדת משאר המחלקות והחולים בבית החולים.
בית החולים הקים מספר מחסומים אלקטרוניים המונעים את כניסת ויציאת אנשים למחלקה, מבלי אישור מחדר הבקרה והחמ"ל של המחלקה

פועל כבר 160 שנה

פרופ' פהד חכים, מנהל בית החולים האנגלי בנצרת אמר: "בית החולים האנגלי פעיל לאורך 160 שנה. הוא טיפל במיליוני אנשים במשך השנים הללו. בשלושת השבועות האחרונים עובד בית החולים ימים כלילות כדי להשלים את הקמת המחלקה בצורה מושלמת ובמהרה".
עוד אמר פרופ' חכים: "כל הצוותים הרפואיים, ההנהלה, הצוותים ההנדסיים, הצוותים הלוגיסטים וצוות הבינוי, השקיעו מאמצים מסביב לשעון כדי לפתוח את המחלקה".
יצוין כי המחלקה  הינה מחלקה ראשונה מתוך 3 מחלקות העתידות לקום בקרוב בבית החולים האנגלי בנצרת, כך שמספר המיטות המיועדות לחולי הקורונה יגיע ל 60 מיטות, מתוכן 20 לחולים במצב קשה, שצריכים הנשמה. בנוסף נציין כי מכשירי ההנשמה הנדרשים הגיעו לבית החולים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות