fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוויה בקזבלנקה

עבדאלה חולי, החלוץ מכפר נחף בגליל, ששיחק בהפועל נצרת עילית לפני 3 שנים, בוגר מחלקת הנוער של הפועל חיפה, חתם באלופת פלשתין, קבוצת הלאל אל קודס ממזרח ירושלים
עבדאלה חולי במרוקו (צילום עצמי)
עבדאלה חולי במרוקו (צילום עצמי)

עבדאלה חולי, החלוץ מכפר נחף בגליל, ששיחק בהפועל נצרת עילית לפני 3 שנים, תחת הדרכתו של שמעון הדרי, בוגר מחלקת הנוער של הפועל חיפה, שם נחשב לכישרון ענק, חתם לפני מספר שבועות באלופת פלשתין, קבוצת הלאל אל קודס ממזרח ירושלים.

הוא עבר להתגורר בדירה שכורה במזרח ירושלים, לפני שבועיים נסע עם קבוצתו, אלופת הליגה הפלשתינאית ב- 3 השנים האחרונות, למשחק במרוקו על גביע מוחמד ה-6, נגד קבוצת  RAJA CLUB  במסגרת טורניר בו משתתפות אלופות של מדינות ערביות. במשחק בקזבלנקה הפסידה קבוצתו 0-2, במשחק הגומלין בשבוע שעבר שהתקיים במזרח ירושלים ניצחו המרוקאים 0-2. "זו קבוצה שמיועדת לזכות בכל התארים בליגה שלהם השנה. הייתה חוויה מטורפת, היו באצטדיון 70 אלף איש", הוא מספר.

בעונה שעברה שיחק עבדאלה חולי בעירוני טבריה מליגה א', בחודש ינואר ישחק עם הקבוצה שלו בגביע אסיה לאלופות. יחי ההבדל הקטן.

 -מי עוד מישראל משחק בקבוצה שלכם?

"יש את עבדאללה ג’אבר מגן שמאלי ויש את ראמי חמאדה שוער ראשון ויש את הבלם חמודי סמאר מחיפה ומוחמד דרויש קפטן הקבוצה ואסיל עויסאת השוער השני ואבראהים וגם השוער השלישי".

-איך השכר בליגה הפלשתינאית?

"השכר כאן בליגה הפלשתינאית גבוה בהרבה משהכר בליגה הלאומית בישראל וזה ששיחקנו בליגה הלאומית רק מעלה את הערך שלנו".

ותיקי אוהדי נצרת עילית בוודאי זוכרים את מחמוד חולי, בעל עסק לחשמל בכרמיאל, שליווה את בנו לכל משחק של הקבוצה והשאלה הנשאלת האם ימשיך ללוות אותו גם בליגה הפלשתינאית. "ברור" קובע עבדאלה, "לא רק שהוא יגיע למשחקים שלי, הוא גם הגיע אתנו ל… מרוקו. הוא לא מחמיץ משחקים שלי, זה הכיף שלו בחיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות