fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פלוט הצדיע לשורדים מבית האבות בנוף הגליל

רונן פלוט
רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, הצדיע לשורדים יחד עם קציני תחנת המשטרה בנוף הגליל ועמדו לפני שעה קלה בצפירה לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ברחבת הכניסה לבית האבות יזרעאל בעיר. ראש העיר ביקש לשלוח חיבוק חם לשורדי השואה השוהים בבית האבות והמתמודדים בימים קשים אלה עם מציאות הקורונה.

פלוט יחד עם תושבי העיר וקציני המשטרה בשם משטרת ישראל, הצדיעו לשורדים ולדיירי הבית – גיבורי המלחמה בנאצים, שורדי השואה ואזרחים וותיקים, שלקחו חלק במערכות לתקומת העם והמדינה.  "אנחנו מבקשים לשלוח לכם מכאן חיבוק אוהב ולאחל לכם בריאות טובה ואריכות ימים. כולנו נושאים תקוה שבקרוב נוכל לתת לכם חיבוק אמיתי מקרוב ולהיות אתכם ברגעים שמחים יחד עם בני משפחותיכם", אמר.

יצוין כי בבית האבות יזרעאל כמו גם במקבצי הדיור המוגן בנוף הגליל היו הראשונים בארץ לבצע בדיקות קורונה יזומות על פי סיכום  עם מד"א ומשרד הבריאות.

בבית האבות בעיר ובמקבצי הדיור נשמרים היטב מן הנגיף כל הבדיקות עברו בשלום ובתוצאות שליליות.  יצוין כי היום (שלישי) ומחר תפעל בשוק העירוני תחנת דרייב של מד"א לביצוע בדיקות קורונה.

שומרים על הנהלים

יש לקבוע תור ולתאם מראש ב 101. הבדיקות יתבצעו היום ומחר בין השעות 11 בבוקר עד שבע בערב. העירייה ביקשה מהתושבים להקפיד על חבישת מסיכה במרחב הפתוח ושמירה על מרחק של 2 מטרים לפחות.

אמש, בצעד חריג במסגרת מדיניות האכיפה המחמירה של העירייה כנגד מפרי תקנות הבריאות, הוצא בהוראת ראש העיר צו סגירה לסניף הדואר בבניין סב סנטר בשכונת הר יונה בשל התקהלויות ואי שמירה על מרחק.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות