fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקשר המרגש

סיפור על הקשר בין עו"ד רפי כהן ממגדל העמק והזמר הנערץ עליו יגאל בשן ז"ל
רפי כהן ויגאל בשן בהופעה האחרונה (צילום עצמי)
רפי כהן ויגאל בשן בהופעה האחרונה (צילום עצמי)

בתחילת דצמבר 2018, הייתה הופעתו האחרונה של הזמר יגאל בשן במועדון הזאפה בהרצליה, בין עשרות האנשים שהגיעו לצפות במופע, היו גם החברים הקרובים עו"ד רפי כהן ממגדל העמק וחברו הטוב אבי מורד מקיבוץ גניגר, שניהם מעריצים מושבעים של הזמר. "זו הייתה הופעה שציפיתי לה רבות מכיוון שזאת הייתה תקופה שיגאל לא הרבה להופיע מסיבותיו האישיות. אפשר לומר בלשון המעטה שהתרגשתי מאוד לקראת ההופעה", משחזר כהן.

ואז עלה בשן לבמה. כהן מספר על התרגשות רבה שאחזה בו. באחד הרגעים במהלך המופע, הוא לא התאפק לכבוש את רגשותיי , פנה לזמר מעל הבמה והביע  את הערכתו, והוקרתו על תרומתן לזמר העברי. "הקהל התרגש יחד איתי מהמחווה. יגאל היה מופתע, ואמר לקהל, שדבר כזה עוד לא קרה לו, ניגש אלי ולחץ את ידי בחום רב", מספר כהן,  "זה היה ערב מרגש שלא אשכח לעולם, זכיתי לראות את הופעתו האחרונה על במה, לשמוע ולשיר יחד איתו ועם הקהל את מיטב  הקלסיקות האהובות עלי ועל מרבית אוהבי הזמר העברי. יצאנו משם מרוגשים ומאושרים ועם החלטה להגיע למופע הבא".

ההודעה על מותו ימים ספורים לאחר המופע, תפסה אותו במשרד, כשבתו התקשרה וסיפרה לו את הבשורה המרה. "אלו מאותם רגעים שאין מילים להביע את רגשותיי שהיו עצומים ועצובים כל כך. מבחינתי זהו אובדן אישי והייתי מוסיף לאומי לעשרות אלפי אוהביו ומעריציו שלא לדבר על האבדן של רעייתו, ילדיו ומשפחתו המורחבת".

רפי כהן מספר כי הכיר גם את אשתו של יגאל בשן, מיקה, אותה פגש באולם המרכזי בתיאטרון הבימה, לפני צאת הקהל לטקס האשכבה בבית העלמין. "לחצתי שם את ידה ואמרתי כמה מילות ניחומים, מיקה ברוב אצילותה ניחמה חזרה את כל הבאים ואני בתוכם". כחודשיים לאחר מכן,  הלך למופע בבימה שנקרא "מיקה שלי" משירי יאיר רוזנבלום. "החלטתי באותה הזדמנות לעבור דרך חנות האופנה של מיקה, שנמצאת בכיכר העיר בתל אביב, לומר שלום, לעודד ולהתעודד. מיקה לא הייתה, השארתי פתק קטן בכתב ידי. למחרת קיבלתי מסרון ממנה בזה הלשון: 'רפאל יקר שימחת אותי עם המכתב שהשארת וכל כך שימחת אותי בהופעה האחרונה של יגאל שקראת לעברו את קריאת האהבה שלך אליו… אני יודעת שזה עשה לו כל כך טוב! אז חיבוק גדול ורק בריאות ונחת מהמשפחה'".

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות