fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפקחית והשוטרת הגיעו ל… בית הגנב להשיב את הארנק הגנוב

צוות השיטור העירוני של נוף הגליל, הפקחית יהודית אלבז והשוטרת דניאלה פופה, דאגו להשיב ארנק שהכיל כסף ומסמכים לבעליו
קריסת תקרה בבניין מגורים בעפולה. צילום: שלומי גבאי
קריסת תקרה בבניין מגורים בעפולה. צילום: שלומי גבאי

 

תושבת נוף הגליל דיווחה גניבת ארנק במתחם הקניות דודג' סנטר. התושבת סיפרה כי בעת שביצעה קניות במתחם נפל מתיקה ארנק, שהכיל כסף מזומן ומסמכים מזהים. כשהבחינה בהיעדרו וחזרה למקום בו נפל, התאכזבה לגלות כי המוצא הלא ישר החליט לקחת את הארנק ולא להחזירו  לבעליו.

צוות השיטור העירוני של נוף הגליל, הפקחית יהודית אלבז והשוטרת דניאלה פופה, הגיעו לזירת האירוע בתוך זמן קצר. הן ביצעו סריקה  מדוקדקת של מצלמות האבטחה במתחם בניסיון לאתר את החשוד. "איתרנו את החשוד באמצעות לוחית הזיהוי של הרכב בו נהג והגענו עד לכתובת מגוריו". סיפרה הפקחית יהודית אלבז.

בזכות תושייתן. דניאלה ויהודית (צילום עצמי)
בזכות תושייתן. דניאלה ויהודית (צילום עצמי)

מצוידות בכתובת המגורים של החשוד התייצבו השוטרת והפקחית בביתו. הן  דפקו על דלת ביתו ודרשו ממנו להחזיר את הכסף ולהחזיר את הארנק הגנוב לידי בעליו.

החשוד ההמום ממהירות התגובה של צוות השיטור העירוני והעובדה שהגיעו עד לפתח ביתו הפרטי בתוך מספר שעות, מיהר למסור את הכסף, שמצא בארנק והצביע על המקום בו  השליך את הארנק עם המסמכים שהיו בתוכו. בעלת הארנק הודתה לצוות השיטור העירוני על הפעולה המהירה "לא האמנתי שהארנק יחזור אלי עם הכסף והמסמכים" אמרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות