fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה מתכוננת לינואר: אלון בוזורגי ויובל שבתאי על הכוונת

שחקני אחי נצרת נמצאים ברשימת המועדפים של המאמן שלומי דורה * לשניהם לא תהיה בעיה להשתחרר מאחי נצרת
יובל שבתאי (צילום חגאג רחאל)
יובל שבתאי (צילום חגאג רחאל)

למרות שהקופה ריקה, מאמן הפועל עפולה, שלומי דורה, כבר ערך רשימת שחקנים אותם היה מעוניין להביא לקבוצה, עם פתיחת חלון העברות. בין היתר נמצאים ברשימה שני שחקני מכבי אחי נצרת, אלון בוזורגי ויובל שבתאי. דורה מכיר את השחקנים ואת יכולתם וסבור שהם יכולים לעזור לו במאבקי ההישרדות בליגה.

בוזורגי הגיע לנצרת בינואר שעבר ועשה חצי עונה חלומית עם 13 שערים ב- 16 משחקים, לאחר שפתח את העונה בליגת העל במדי קריית שמונה. יובל שבתאי שיחק בליגת העל בעבר ומביא איתו המון ניסיון והשאלה היא האם ישתלב לצדו של יובל שאוט או שיבוא במקומו. לשני השחקנים לא תהיה בעיה להשתחרר מאחי נצרת, בשל הבעיות הניהוליות במועדון.

הפועל עפולה יוצאת ביום שישי למשחק חוץ לא קל נגד בני סכנין, שרואה איך הצמרת בורחת לה וחייבת לנצח כדי להישאר בתמונת העלייה. הפועל עפולה לעומתה, עם מאזן עלוב של 4 נקודות ליגה בלבד ו- 5 שערי זכות בלבד, חייבת לנצח כדי שהתחתית לא תברח לה.

המאמן השלישי העונה, שלומי דורה, מציג מאזן של נקודה אחת בלבד בשני משחקים מאז הגיע לעפולה וגם הוא יודע שזה לא מספיק כדי להישאר בליגה. לפחות בשלב זה עדיין אי אפשר לומר שמהלך פיטוריו של עידן בראון הוכיח את עצמו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות