fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל: אימון מסכם באולם

יוצאת למשחק חוץ קשה נגד כפר קאסם * ירדן כהן: "היו לי ימים יפים בנצרת עילית שילכו אתי לכל החיים, אבל היום אני במקום אחר"
איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)
מחמאות. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נוף הגליל ערכו היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (לוד, 15:00) ב… אולם בשל תנאי מזג האוויר. "ההכנה לא הייתה אידיאלית, אבל לפחות הייתה אווירה טובה שתרמה לגיבוש", אומר המאמן איתי מרדכי, "אחרי המשחק הטוב נגד מכבי פתח תקוה, אנחנו באים למשחק נגד כפר קאסם עם המון ביטחון בעצמנו".

החלוץ תומר סויסה כשיר ויהיה בסגל מחר. הפצועים גיא דיין ועודד אלקיים לא יהיו בסגל. בהרכב צפויים מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח ביום שלישי נגד מכבי פתח תקווה.

ירדן כהן
ירדן כהן במדי נצרת עילית (צילום: חג'ג ראחל)

יהיה זה מפגש פיקנטי מול ירדן כהן, שגדל בהפועל נצרת עילית, שלפני 3 עונות החליטה לוותר על שרותיו. תהיה זו הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא ישחק מול הקבוצה בשורותיה שיחק ברוב הקריירה שלו. במשחק הראשון בין שתי הקבוצות, שהתקיים בקריית שמונה, הוא לא שיחק עקב הרחקה.

ירדן כהן: "צפוי לנו משחק לא קל מול קבוצה טובה, אבל אנחנו משחקים בבית וחייבים את הנקודות ובעזרת השם נעשה את זה. אין לי עניין להוכיח להם משהו, אני חייב להוכיח רק למאמן שלי ולקבוצה שלי. היו לי ימים יפים בנצרת עילית שילכו אתי לכל החיים, אבל היום אני במקום אחר וטוב לי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות