fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מגדל העמק פותחת עונה

ללא המאמן אילן סויסה תשחק הקבוצה נגד הפועל בקה במגרש בבית שאן, במסגרת גביע המדינה
הכובשים במשחק האימון (צילום דוברות המועדון)
הכובשים במשחק האימון (צילום דוברות המועדון)

הפועל מגדל העמק נכנסת לישורת האחרונה, לקראת עונת 2019/20.   הקבוצה תשחק הערב (ראשון, שעה 17:00) מול בקה במסגרת גביע המדינה ובשבוע הבא נגד צור שלם בבית במסגרת הליגה.

ההרגשה ברחוב הספורטיבי היא שמשהו טוב הולך לקרות בקבוצה של אילן סויסה, שבנה קבוצה בצלמו שעל הנייר אמורה לדבר בליגה. אפרופו המאמן סויסה, הוא יצא לחופשה מאולצת בת שלושה שבועות לטיפולים במחלתו ואת האימונים העבירו עוזר המאמן מוטי קריספיל ומאמן השוערים גולן מלול.

סויסה הודיע על היעדרותו הצפויה בארוחת גיבוש שקיימו שחקני הקבוצה במעמד ראש העיר. עוזר המאמן מוטי קריספיל: "בעזרת השם נביא תוצאות טובות, כדי שהחזרה של אילן תהיה רכה ושקטה. בכל מקרה אני והשחקנים מאחלים לו רפואה שלמה".

במהלך הארוחה אמר ראש העיר אלי ברדה: ״מבקש מכם בקשה פשוטה – לייצג את מגדל העמק בכבוד ולשחק ספורטיבי. לא ביקשנו לנצח בכל משחק, גם ריאל מדריד הגדולה מפסידה מדי פעם. רוצים שתביאו כבוד ספורטיבי לעיר״.  יו״ר הקבוצה יוסי פורטל אמר: ״אנחנו כאן בשביל לדאוג לכם. תנו את הכל, תעמדו ביעדים תעשו הכל כדי להשיג את המטרות ואנחנו נדאג לכם לכל הדברים מסביב. שיהיה בהצלחה״.

הקשר אהוד מערבי נפצע השבוע באימון מתחת לעין ימין ופונה לטיפול בבית חולים העמק, שם נצטווה לנוח במשך שבוע. בכל מקרה מערבי לא יכול היה לשחק בגביע משום שהעברתו מעירוני טבריה, טרם הושלמה. טבריה מסרבת לשחרר את השחקן, שנמצא מולם בתביעה. במגדל העמק מקווים לפתור את הבעיה עד משחק הליגה הראשון.

במשחק האימון האחרון גברה מגדל העמק 2-3 על בני ערערה העולה לליגה א'. כבשו: אופק מלול, אהוד מערבי ולידור כהן. ההנהלה החלה במכירת מנויים לעונה הקרובה. מנוי מבוגר יעלה רק 150 שקל, בעוד שמנוי נוער, חיילים, נשים יעמוד על 100 שקל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות