fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן: אנחנו נשארים בליגה…

בצל מו"מ ארוך ומתיש על איחוד עם אסי גלבוע וליגה א', ואפשרות לשחק בליגה א', יצאה הפועל בית שאן עצמאית לדרך ותשחק בעונה הקרובה בליגה ב'
שחקני בית שאן חזרו לעבודה (צילום אביב עובדיה)
שחקני בית שאן חזרו לעבודה (צילום אביב עובדיה)

הפועל בית שאן יצאה  לדרך, לאחר שאת סוף השבוע העבירו במועדון הוותיק עם אופטימיות זהירה בתקווה לשחק בעונה הקרובה בליגה א', על חשבון אסי גלבוע, הבינו בתחילת השבוע כי האפשרות לא ריאלית וגם לא חוקית, לכן התעשתו מהר ופתחו עצמאית את האימונים לקראת העונה שבשער בה ישחקו בליגה ב'.

יש לציין כי חלק נכבד מאוהדי הקבוצה לא אהבו את המהלך שהתבשל. "עדיף לשחק בליגה ב' עם קבוצה שלך מאשר בליגה א' עם שם אחר. הפועל בית שאן זה מותג ועל מותג אסור לוותר", אמרו.

הקבוצה  יצאה הקבוצה לדרך תחת המאמן רפי בוסקילה, שאחרי אימון הבכורה.. טס לפולין עם משלחת מאורט רוגוזין. 25 כדורגלנים הגיעו והמשימה הראשונה של הנאמן, עו"ד יהב ארגמן, תהיה להגיע איתם להסכמים, לאור המצוקה הכלכלית הקשה בה נמצא המועדון. בין השחקנים שהתאמנו: איתי שאול, רם סופר, אדיר דיין אייל ברזאני, נועם יונה, שלי כנפו ואחרים.

המאמן רפי בוסקילה: "היו אימונים מצוינים, יש לנו סגל טוב, אני מקווה שכל מי שהתאמן גם יסגור, הייתה אווירה טובה באימונים, הסגל השתפר לעומת השנה שעברה ונתחיל לרוץ. אנחנו קצת באיחור לעומת הקבוצות האחרות, אבל אני מאמין שנדביק את הפער".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות