fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הערב: פליקס נעים יסגור מעגל מול הקפריסאים

מאמן הפועל עפולה יפגוש הערב את המשוכה הכי גבוהה במחנה האימונים- פראלימאני הקפריסאית, בשורותיה עבד בעבר
פליקס נעים מתדרך בבולגריה (צילום עצמי)
פליקס נעים מתדרך באימון הפועל עפולה (צילום עצמי)

הפועל עפולה תפגוש הערב במשחקה השלישי האחרון במסגרת מחנה האימונים בבולגריה את פראלימאני, מהליגה הראשונה  בקפריסין. אחרי שני ניצחונות קלילים בתוצאה 0-3 על יריבות מהליגה השלישית בבולגריה, תפגוש עפולה משוכה גבוהה יותר בדמותה של הקבוצה הקפריסאית. תהיה זו סגירת מעגל עבור מאמן הקבוצה, פליקס נעים, שבעבר עבד במועדון הקפריסאי, כאשר שימש כעוזרו של אלי גוטמן בפראלימאני. יש לציין שנעים עבד בקדנציה נוספת באי השכן, כאשר שימש כעוזרו של ניר קלינגר בלימסול, ובאמצע העונה הם עברו לאמן את נאה סלמינה, אף היא מהליגה הראשונה.

יושב ראש המועדון והאיש החזק בו, עמיר נוי, הצטרף בסוף השבוע למחנה בבולגריה והערב יצפה במשחק נגד הקפריסאים. נוי התרשם מהתנאים הטובים במקום  וכבר ביקש לשריין את המקום לשנה הבאה.

הצטרף בסוף השבוע. עמיר נוי וההנהלה (צילום עצמי)
הצטרף בסוף השבוע. עמיר נוי וההנהלה (צילום עצמי)

לאט לאט מתגבשת לה בעפולה קבוצת כדורגל, שללא ספק תהיה חזקה בעונה הקרובה. "המחנה בבולגריה ללא ספק מגבש את הקבוצה", אומרים בהפועל עפולה, שצפויה לשוב לארץ ביום שני הקרוב. המתקן בסופיה מספק לשחקני הפועל עפולה כל מה שקבוצת כדורגל צריכה כדי להתאמן בראש שקט. "התנאים כאן פנטסטיים", מתלהבים שחקנים, "יש כאן משטחים מצוינים, סאונה, ג'קוזי, חמאם טורקי, אמבטיות קרח, מי צריך יותר מזה?".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות