fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המשחק הכי טוב שלנו העונה"

הפועל נוף הגליל הפכה משחק קשה "על הנייר" למשחק קליל והביסה 0-5 את בית"ר תל אביב/ בת ים * השוער שגיא מלול ששמר על רשת נקייה: "אנחנו עם הפנים קדימה"
מודים לקהל בסיום המשחק (צילום מאור בכר)
מודים לקהל בסיום המשחק (צילום מאור בכר)

הצגת כדורגל של הפועל נוף הגליל, שגברה אתמול בקלילות 0-5 על בית"ר תל אביב/ בת ים באצטדיון בעילוט לעיניי כ -250 צופים. הקבוצה חזרה למסלול הניצחונות, שיפרה את מעמדה במאבק על הפלייאוף ויכולה לסמן לעצמה וי גדול.

המאמן איתי מרדכי, שהפתיע כשעלה עם אחמד קסום בעמדת המגן הימני, לאחר חצי שנה בלי כדורגל והחלמה מפציעה קשה, מסכם את המשחק ואומר: "שיחקנו מול יריבה מוכשרת שמתחרה אתנו על מקום בפלייאוף העליון, היינו חייבים לנצח כדי להדביק פערים, משריקת הפתיחה כולם ראו שעלינו כיחידה אחת לנצח את המשחק, לחצנו בחצי שלהם, היינו נחושים וזה השתלם לנו. הבקענו שערים יפים, לצד משחק לחימה וצרופים, ללא ספק זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה".

שחקנים הופתעו במחצית (0-3), שהמאמן בחר לתקוף אותם על כך ש"הורידו הילוך". "מה קרה שהפסקתם לשחק? תמשיכו לשחק כקבוצה, הגעתם לאן שהגעתם רק כי שיחקתם כקבוצה", נזף בהם. ואכן השחקנים קלטו את המסר, עלו למחצית השנייה וכבשו עוד שניים, כשלא היו רחוקים מלהגדיל את התוצאה.

ים כהן (7) גבוה מעל כולם (צילום מאור בכר)
ים כהן (7) גבוה מעל כולם (צילום מאור בכר)

המאמן על שלושת השחקנים שהצטרפו, הבלם לב כהן, המגן אחמד קסום והחלוץ דיוד בויסן: "הם מוסיפים לנו מנהיגות, ניסיון ואיכות, לב השתלב מצוין, בויסן עדיין לא בכושר, אבל אפשר לראות את האיכויות והפוטנציאל שלו, לאחמד קסום יש המון ניסיון. סך הכל אני חושב שאני והמנהל המקצועי רועי כהן עשינו רכש טוב בלי להשתגע והבאנו שחקנים שמשדרגים אותנו.

פדרו ולב כהן בולמים שחקן אורח (צילום מאור בכר)
פדרו ולב כהן בולמים שחקן אורח (צילום מאור בכר)

בסיום המשחק הייתה חגיגה גדולה בחדר ההלבשה. השוער שגיא מלול, ששמר על רשת נקייה: "אנחנו עם הפנים קדימה, מותר לחגוג אבל רק עד האימון הבא, עדיין לא הגענו למקום אליו אנחנו מכוונים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות