fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאמן אדהם זועבי: "המצב קשה, נורא משעמם בהסגר"

אדהם זועבי והבנים בסלון ביתם (צילום עצמי
אדהם זועבי והבנים שחזרו מירושלים בסלון ביתם (צילום עצמי

"המצב קשה מאד, היום הפך לארוך מאד, מזל שהילדים חזרו הביתה מירושלים" (כארם 13, עומרי 12, לומדים ומשחקים באקדמיה של הפועל קטמון), מסביר את המצב מאמן הכדורגל אדהם זועבי, תושב כפר טמרה, שבמועצה  אזורית גלבוע, את החיים בצל מגפת קורונה שמשתוללת בארץ ובכל העולם. לזועבי בן נוסף בבית, אחמד בן 7.

-אדהם, במגזר מקפידים לשמור על הוראות משרד הבריאות?

"הסגר קשה, אין לנו סופרים גדולים או מאפיות או בנק, אלו דברים שתמיד עשינו מחוץ לכפר. לצערי לא הרגשנו את המועצה האזורית, הם לא תמכו בנו, לא עזרו ולא נתנו הנחיות איך לפעול. בכפרים הערבים בגלבוע כועסים על התנהלות המועצה והזלזול שהפגינה נגד התושבים הערבים, צריך לדאוג לכל התושבים ולא רק לקיבוצים, משם מגיע ראש המועצה".

אדהם זועבי על הקווים בימים בהם שיחקו כדורגל (צילום חגאג רחאל)
אדהם זועבי על הקווים בימים בהם שיחקו כדורגל (צילום חגאג רחאל)

"אני כל היום מאמן את הבנים שלי, העברתי כמה שעורים לחינוך גופני לתלמידי בית הספר, הרבה מאמנים ושחקנים ביקשו שאעזור להם בתכניות אימונים, אבל בכל זאת משעמם כי אין כדורגל", הוא אומר.

אדהם זועבי מתאר את שגרת יומו: "אני קם בבוקר רגיל, בשעה 8 עוקב ועוזר לתלמידים שלי בלמידה מרחוק, תוך כדי אני מאמן את הילדים שלי שני אימונים ביום, בערב אני עושה הליכה או ריצת לילה, רואה משחקים או אימונים ביוטיוב וגם רואה סרטים".

"המצב קשה מאד משעמם נורא, אני עושה מרים טלפונים לכל העולם לדבר עם אנשים, מקווה שנחזור לשגרה מהר עם כמה שפחות נזקים", הוא אומר.

"מקווה שיחליטו על הקפאה"

הפעילות של קבוצתו של זועבי, הפועל אסי גלבוע, הופסקה והיא הורדה לליגה ג', בשל אי כיבוד פסק בורר. זועבי עדיין מקווה שמעז יצא מתוק ומגפת הקורונה תשאיר את הקבוצה בסופו של דבר בליגה א'.

"מקווה שיחליטו על הקפאת הליגה בלי יורדות ורק מקום ראשון עולה ואנחנו נישאר בליגה, אי אפשר מבחינה פיזיולוגית לחזור לשחק, וגם מנטלית ונפשית קשה מאד שהשחקנים יחזרו לאותו מצב, מי שמבין קצת בפיזיולוגיה של הגוף שולל על הסף את החזרת הליגה".

סלון הבית הפך למגרש אימונים מאולתר (צילום עצמי)
סלון הבית הפך למגרש אימונים מאולתר (צילום עצמי)

אתה מתקשה להשלים עם כך שהפעילות שלכם הופסקה

"נכון, אסי גלבוע אצלי בלב, אני דחפתי שנגיש ערעור, הגשנו אולי תיפול החלטה לטובתנו, לא הרמנו ידיים. קבוצת הווטסאפ של השחקנים עדיין פעילה, אנחנו בקשר, הייתה אווירה מיוחדת בקבוצה שלא תהיה בשום מקום אחר".

קראו עוד חדשות בידיעות הגליל וידיעות עפולה והעמקים! לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות