fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלכה בעקבות האהבה

עו"ד קרן בחיים עזבה את החיים הטובים בתל אביב, הגיעה בעקבות האהבה למגדל העמק, והקימה משפחה עם חבר המועצה יקי בן חיים
קרן ויקי בן חיים ביום חתונתם (צילום לוי אגרונוב)
קרן ויקי בן חיים ביום חתונתם (צילום לוי אגרונוב)

"לא תיארתי לעצמי שההיכרות הספונטנית והלא צפויה תהפוך לאהבת חיי", אומרת עו"ד קרן פרץ בן חיים ממגדל העמק, רעייתו של חבר המועצה יקי בן חיים, בראיון מיוחד לרגל ט"ו באב, שחל בסוף השבוע. היא בת 39, אימא לשניים, בעלת משרד עו"ד בעפולה, שהעתיקה את מקום מגוריה ומקום עבודתה ממגדלי תל אביב למגדל העמק. בסוף השנה היא תחגוג 10 שנים כעורכת דין ובקרוב תתחיל השתלמות נוטריונים.

-את ממדינת תל אביב הוא מהצפון איך הכרתם?

"הכרנו דרך חברה טובה. אין פה סיפור יוצא דופן של היכרות, אך כבר בהתחלה הוא ציין בפניי שיש לו חלום להיות ראש עיר ואם זה יצליח ביננו זה יחייב אותי לעבור מתל אביב למגדל העמק. זה היה נראה לי רחוק שנות אור וחסר סיכוי. חייכתי ועניתי לו בצחוק שאם הוא יהיה שווה את זה אז כן".

איך הייתה הנחיתה בצפון?

"במשך 15 שנה חייתי בתל אביב – רמת גן, אבל גדלתי בעיר טבריה, כך שהצפון לא זר לי. ברחתי בגיל 18 אבל חזרתי להקים את המשפחה שלי. זה הרגיש לי הדבר הנכון לעשות,  להקים ולגדל את המשפחה שלי בצפון. יש לנו שני ילדים משותפים, אריאל בן 5 ואודל בת שנתיים. במקביל הקמתי משרד עו"ד בעפולה,  אני מתמחה בתחום של דיני משפחה ומקרקעין. אני תמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה ועוד כמה ניתן למלא אותה, כך שהנחיתה הייתה יחסית רכה".

-פתחת משרד עו"ד בעיר שאת לא מכירה זה עוד סיכון שלקחת?

"מבחינתי הסיכון הכי גדול הוא לא לקחת סיכונים. אכן זו נקודת ציון משמעותית בחיי המעבר משכירה לעצמאית. בתל אביב עבדתי במשרד עורכי דין עזריאלנט, שעסק אך ורק בתחום הגירושין ועבדתי עם המשרדים הגדולים ביותר בתחום. כעצמאית הרחבתי את תחומי ההתמחות שלי לתחומים נושקים בדיני משפחה כמו דיני הירושה, אפוטרופוסות, הוצל"פ, ודיני המקרקעין. אני עדיין מנהלת תיקים באזור המרכז, במקביל סייעתי בהקמת עמותה לאימהות חד הוריות "אמא ללא תנאים", הרצתי בקורסי הכנה למבחן המתווכים של מכללת אנגלו סקסון".

-אחרי שמתעסקים בגירושים של אחרים מצליחים להאמין עוד באהבה ובנישואין?

"היום הסטטיסטיקות שכל זוג שלישי מתגרש, גורמת להרבה אנשים לאבד אמון במוסד הנישואין וזה מובן. אני מאוד מאמינה בלתת אהבה וכלל שנותנים ממנה יותר כך גם היא נשארת לאורך זמן. אין נוסחה אחת לזוגיות נצחית, היא אינדיבידואלית לכל זוג ולכן צריך לדעת לייצר ולהשקיע במציאת הנוסחה הזו שתטיב עם שני הצדדים".

-היום כל זוג שלישי מתגרש. את מאמינה במוסד הנישואים?

"אני כן מאמינה בחיי הנישואין כששני הצדדים מגיעים כשהם מוכנים לה ורוצים בה. זוגיות זה משהו שצריך להתבשל בשבילו, להתנסות, לצבור חוויות, אחרי שאתה מכיר את עצמך רק אז תהיה מסוגל לעשות בחירה כל כך משמעותיות בחיים של בחירת בן זוג, ניהול חיי משפחה ולקיחת אחריות על נושאים כבדי משקל כמו ילדים, משכנתא ועוד".

-על מה ויתרת עם המעבר לצפון?

"אני הלכתי אחרי האהבה שלי, עשיתי לא מעט ויתורים, בתחילה לא הכל היה על מי מנוחות מנהלים מאבקי כוחות, בודקים גבולות אבל בסוף ממקום של בגרות ובשלות מצאנו את הנוסחה שלנו לחיים הרמוניים והיום אני יכולה להגיד לך שאנחנו מאוהבים יותר משהכרנו וחלפו מאז 6.5 שנים, אם נמשיך כך אנחנו על המסלול הנכון".

-איך זה להיות אשת קריירה שנשואה לנבחר ציבור?

"לפני הכל, אני מאוד גאה בעשייה של בעלי למען העיר ותושביה. לא אחת, שאלתי אותו למה הוא צריך את זה? עד שהבנתי שהוא רואה בכך שליחות של ממש! היום אני מקבלת את זה באהבה, תומכת מאוד ומבינה. במיקרו יש לזה מחיר גבוה עבורנו כמשפחה אבל במקרו אני יודעת שהעיר תרוויח אותו כראש עיר. נאני משתדלת להפריד בין החיים הציבוריים של בעלי לבין החיים שלנו כמשפחה. בתקופת הבחירות מיעטתי להסתכל בפייסבוק ובתגובות, אני לא אשפוט אנשים בהתאם לבחירות שלהם. אני לא ילידת העיר אז יש המון אנשים שאני לא מכירה וזה הופך אותי קצת למנוטרלת מכל העסקנות הפוליטית.

-את לא רק אשת קריירה, את גם אימא במשרה מלאה…

"גם השילוב שלי כאשת קריירה עם היותי אימא במשרה מלאה הופך את היום למאוד צפוף ועמוס, ככל שהייתי עסוקה יותר לא היה לי זמן להתעסק ולהתערב בעניינים הפוליטיים של בעלי. בד"כ מתעדכנת על הדרך משיחות טלפון שבעלי מדבר בבית או מהעיתונות המקומית. ובסופי שבוע אנחנו משתדלים להיות נטו עם הילדים- ליהנות מזמן איכות איתם".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות