fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלך לכבוש את אמריקה

אביב כהן עזב את עולם הכדורגל לטובת עסקי העגלות בדאלאס, ארצות הברית * "אני בכלל לא חושב על הכדורגל, טוב לי כאן, אני עובד ומבלה, בכלל לא מתגעגע לכדורגל"
אביב כהן עושה את אמריקה (צילום עצמי)
אביב כהן עושה את אמריקה (צילום עצמי)

הכדורגלן הצעיר, אביב כהן מעפולה, בנו של שוער העבר מאיר כהן, נטש את הכדורגל לטובת החיים הטובים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. כהן, בן 22.5, עזב את הארץ לפני חודשיים והשתקע בדאלאס, ארצות הברית, שם הוא מוכר בקניונים את מוצרי ים המלח, כמו צעירים ישראלים רבים שנסעו להגשים את החלום האמריקאי.

אביב כהן נחשב לחלוץ צעיר ומבטיח, שעם עבודה קשה והכוונה נכונה יכול היה לפרוץ ולהצליח. הוא נדד בין מספר קבוצות, בעיקר בהן שיחק אביו בשלהי הקריירה שלו. בין היתר עבר בליגות הנמוכות בצעירי כפר כנא, הפועל בית שאן, מכבי יפיע, אסי גלבוע ואחרות.

אביב כהן בתקופה בה שיחק (צילום חגאג רחאל)
אביב כהן בתקופה בה שיחק (צילום חגאג רחאל)

אביב כהן, שמהלך הקריירה הקצרה שלו הספיק להגשים לאביו חלום, כאשר האב והבן שיחקו במשחק רשמי במסגרת הליגה הלאומית במדי הפועל עפולה מול מכבי קריית גת (2015). באותו משחק אף כבש כהן ג'וניור את אחד השערים בניצחון 1-4.

"אני בכלל לא חושב על הכדורגל, טוב לי כאן, אני עובד ומבלה, בכלל לא מתגעגע לכדורגל", זה המסר שאביב משגר בכל פעם שהוא משוחח עם ההורים בעפולה.

אבא מאיר: "בכל פעם שהוא אומר לי שהוא לא מתגעגע לכדורגל זה עושה לי משהו לא טוב בגוף, אבל מהר מאוד אני מתעשת, חוזר לעצמי וחושב שאם הוא נהנה מהחיים זה הכי חשוב. אז הוא לא יהיה כדורגלן, העיקר שיהיה לו טוב ושיסתדר בחיים".

-הכדורגל איבד שחקן טוב?

"למרות שאני לא אובייקטיבי, אני חושב שכן. אביב עוד לא פרץ וכשהוא היה פורץ השמיים היו הגבול בשבילו, אבל זה לא רלבנטי כעת".

ואימא אתי כהן מוסיפה ואומרת: "הכי קשה לי עם הגעגועים, זה ילד שאני רגילה לראות אותו כל יום לידי, פתאום הוא כל כך רחוק, אבל אני מתנחמת כשהוא מספר לי כמה הוא מרוצה שם. זה הזמן שלו ליהנות מהחיים, שיעשה מה שטוב לו ומה שעושה לו כיף".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות