fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום: הפועל עפולה יוצאת למשחק חוץ נגד כפר קאסם

הקבוצה רושמת את פתיחת העונה הגרועה ביותר מאז העפילה לליגה הלאומית ומדוגת במקום האחרון בטבלה
יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)
. יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)

הפועל עפולה, שרושמת את פתיחת העונה הגרועה ביותר מאז העפילה לליגה הלאומית, יוצאת היום למשחק חוץ לא קל מול מ. ס. כפר קאסם (שעה 16:00), שיתקיים באצטדיון בלוד. כפר קאסם נמצאת בכושר מצוין והביסה במחזור האחרון את בני לוד בתוצאה 1-5 בעוד שהפועל עפולה עדיין מחפשת ניצחון ליגה ראשון בעידן המאמן עידן בראון, שרושם מאזן של שלושה הפסדים בשלושה משחקים בהם הוא מאמן את הקבוצה.

המאמן בראון אמר שקבוצתו סובלת מחוסר מחץ בהתקפה. מי שאמור לפתור את הבעיה הוא החלוץ הוותיק, יובל שאוט, שעדיין לא חזר לעניינים לאחר הניתוח לשחזור הרצועות בברך. "כשיובל יכנס לכושר הכל ייראה אחרת", מאמינים בעפולה, שכבשה עד כה 5 שערים בלבד וספגה 10.

בינתיים מצב הקבוצה מדיר שינה מהיו"ר עמיר נוי, ששובר את הראש איזה עוד שינויים לעשות, בהתחשב במגבלות (קופה ריקה, חלון העברות סגור). נכון להיום, הקבוצה התנחלה במקום האחרון בטבלה עם 2 נקודות ליגה בלבד. "חייבים להתעורר אחרת הליגה תברח לנו", אומרים בעפולה ומעודדים חלקית מהיכולת שהציגה הקבוצה בשני המשחקים האחרונים, נגד הפועל קטמון ומכבי פתח תקווה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות