fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הטלפון שקיבלה ליום הולדתה נגנב בנקודת חלוקה למזון

סיפור עם הפי אנד בזכות שוטרי תחנת נוף הגליל
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

תושבת נוף הגליל, בשנות ה- 70 לחייה, הגיעה לנקודת חלוקת מזון לנזקקים  לקבל פירות לכבוד השבת, כשעזבה את המקום הבחינה כי הטלפון הנייד אותו קיבלה מבעלה לפני מספר ימים כמתנת יום הולדת  – נעלם. הקשישה חזרה לנקודת החלוקה, חיפשה שם את הטלפון הנייד החדש אולי בטעות נשכח על ידה. בעלה ניסה להתקשר אל הטלפון הנייד,  אך ללא הועיל ולכן הקשישה ובעלה החליטו להגיש תלונה במשטרה על גנבת הטלפון הניד מתוך כיס הג'קט שלה.

השוטר ישראל שוורץ וטלפון שהוחזר לבעליו (צילום דוברות המשטרה)
השוטר ישראל שוורץ וטלפון שהוחזר לבעליו (צילום דוברות המשטרה)

חוקרי משטרת ישראל מיד עם קבלת התלונה פתחו בחקירה נמרצת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ותוך שבועיים ימים איתרו את הטלפון הנייד ברשותו של תושב נוף הגליל, אדם בשנות ה- 50. החשוד עוכב לחקירה בחשד לגנבה והחקירה בעניינו נמשכת.

בשני האחרון, זוג הקשישים הוזמן לתחנת משטרת נוף הגליל לזהות את הטלפון הנייד  – מתנת יום ההולדת של הקשישה. הקשישה שמיד זיהתה את הטלפון הנייד שלה התרגשה עד מאד והודתה מקרב הלב לשוטרים: ״אני מאד מתרגשת ומודה למשטרה שמצאה והחזירה את המתנה שקיבלתי מבעלי ליום ההולדת שלי", התרגשה  האישה כאשר השוטר ישראל שוורץ החזיר לה את האבדה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות