fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוכנבוים בבידוד המשפחתי: "מתחיל לעבוד על השנה הבאה"

מאמן הפועל נוף הגליל חזר לקבוצה ולא הספיק לאמן במשחק ליגה אחד בעקבות קטיעת הליגה * ואיך הוא מרגיע את הילדים?
בחצר הבית. הוכנבוים עם שניים משלושת בניו (צילום עצמי)
בחצר הבית. הוכנבוים עם שניים משלושת בניו (צילום עצמי)

"המצב מאוד מורכב, זה משהו שאף אחד טרם התנסה בו, זה סיפור לא פשוט, מקווים שיעבור מהר ובשלום", אומר מאמן הפועל נוף הגליל, ירון הוכנבוים, מההסגר הביתי בביתו שבחיפה עם האישה מיכל ושלושת הבנים שלהם, לאל (בן 12), אורעד בן 11) ואלרן (8), "יש זמן למשפחתיות", הוא אומר.

"יש המון המון זמן פנוי", מספר המאמן שהתרגל לבלות במגרשי הכדורגל וכעת הוא נאלץ לבלות בסלון ביתו. "יש המון זמן למחשבה, אני יכול לגלות שבחדרי חדרים אני מתחיל לעבוד על העונה הבאה, חושב על העתיד, מקווה שהכדורגל יחזור במהרה, אם לא בעונה הזו אז בעונה הבאה".

כזכור, הוכנבוים החליף את איתי מרדכי אחרי שעזב את הפועל רמת השרון, אבל לא הספיק להדריך את הקבוצה אפילו במשחק ליגה אחד, בעקבות הפסקת הליגה. הוא הסתפק במספר אימונים בלבד.

ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

-איך אתה מרגיע את הילדים המודאגים?

"אני מספר להם שבשואה היו אנשים שהתחבאו במשך חודשים ארוכים בכל מיני מרתפים ועליות גג, בלי אוכל, בלי אפשרות לדבר, בלי מקום לעשות צרכים ולהם יש מקרר מלא באוכל ויש להם את האפשרות לדבר, ואינטרנט וטלפון נייד, ככה שהמצב שלהם הרבה הרבה יותר טוב ממה שהיה בשואה".

 

קראו עוד חדשות בידיעון עפולה והגליל!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות