fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגשימה את החלום

אסתי דה פז מעפולה, הייתה מנהלת שירות לקוחות במפעל, החליטה שהיא יוצאת לדרך חדשה * היא החליטה שהיא הולכת להפעיל קבוצות ריצה, וזה מה שהיא עושה מזה כשנתיים * הפסגה הבאה שלה היא מרוץ הנשים הגדול באירופה בחודש מאי
אסתי דה פז (צילום עצמי)
אסתי דה פז (צילום עצמי)

אסתי דה פז מעפולה, שבעוד חודש תחגוג את יום הולדתה ה- 40, הייתה מנהל שירות לקוחות במפעל בצפון, עד שהחליטה שהיא יוצאת לדרך חדשה ומגשימה את חלומה, להעצים נשים דרך הספורט, דה פז החליטה שהיא הולכת להפעיל קבוצות ריצה, וזה מה שהיא עושה מזה כשנתיים.

דה פז חלמה תמיד להפוך את האהבה שלה לכושר גופני והעזרה לנשים ובעיקר לנערות להרגיש בטוחות יותר בעצמן, וזה בדיוק מה שקרה לה. תרמה לכך העובדה שאסתי סיימה הכשרה של עמותת "יוזמות עתיד", אשר נתנה לה את הכלים המקצועיים לנהל עסק מצליח משלה, במהלכה קיבלה גם ליווי מקצועי של אנשי עסקים ואף סיוע במתן הלוואה ללא ריבית וכל המעטפת הזו במטרה להצמיח עסקים קטנים ולעודד אותם לעצמאות כלכלית.

כיום אסתי מאמנת כבר מספר קבוצות באזור של עפולה, כשבכל קבוצה כ-12 משתתפות, והביקוש רק הולך וגדל. מלבד תפעול של קבוצות הריצה אסתי מתנדבת גם כמדריכת נערות והגברת העצמה נשית וכושר בקרב נשים, לדבריה של דה פז הזיקה בין הספורט להעצמה נשית הוא קשר ישיר ומתבקש, שכן נשים אשר עוסקות בספורט (וגם גברים), מלבד הערכים והתועלות הבריאותיות שבכך, גם ההשפעה הנפשית, הביטחון העצמי, תחושת המסוגלות והאמונה ביכולות של עצמנו עולים בצורה ניכרת.

דה פז אומרת: "אף פעם לא מאוחר להגשים חלומות, אני אחרי שני תארים אקדמיים, הראשון בשירותי אנוש והשני בגיאוגרפיה ולימודי סביבה, הייתי מנהלת שירות לקוחות, ועדיין החלטתי ללכת על זה בגדול ולהגשים את עצמי כמדריכה", עוד היא מוסיפה "אנשים לא תמיד מאמינים ביכולת התמדה שלהם, ולמזלי בעבודה זו אני מסוגלת לתת להם את הכוח להאמין ולהצליח".

את ההגשמה המטורפת של אסתי אפשר להבין כאשר היא מספרת בפליאה על המתאמנות שלה, ובמיוחד על מתאמנת שלא הייתה עושה ספורט כלל, ושמה לעצמה למטרה לעשות ספורט פעמיים בשבוע, אותה מתאמנת ירדה משמעותית במשקל, הפסיקה לעשן וכבר רצה ללא קושי 10 ק"מ והשמיים הם הגבול.

הפסגה הבאה של אסתי היא מרוץ הנשים הגדול באירופה שיתקיים בחודש מאי הקרוב, אסתי ושותפתה לפרויקט זה עובדות על הכנת קבוצה של 30 נשים ישראליות, שייקחו חלק במרוץ הגדול וככל הנראה יהיה זה חלום שמתגשם עבור כל אחד מ- 30 הנשים שיעשו את כל המסע עד לאוסטריה ויוכיחו לכולם ובעיקר לעצמן למה הן מסוגלות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות