fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבייבי של נוף הגליל

תינוק ראשון לעיר המתחדשת נוף הגליל נולד ביום ראשון השבוע. הוא תיזמן את יציאתו לאוויר העולם, רק אחרי שהוריו,הגיעו לקלפי והצביעו בעד שינוי שם העיר
נטלי דמתי עם התינוק החדש (צילום דוברות העמק)
נטלי דמתי עם התינוק החדש (צילום דוברות העמק)

במשך 62 שנים עסקו בנצרת עילית בסוגיית הילד הראשון של העיר. מצד אחד אבי ומלכה כהן טענו שבנם רוני הוא הילד הראשון בעיר, מנגד טענו לבנה ומוסא כהן שדווקא הילד שלהם, חני שמו, הוא היחיד הראשון של העיר. אבל כל זה שייך להיסטוריה ודבר אחד ברור: הבן של משפחת דמתי הוא הילד הראשון של… פנינת הגליל.

נטלי דמתי, בת 25 מנצרת עילית, נכנסה להיריון כתושבת נצרת עילית וסיימה אותו באותה עיר, אבל עם שם אחר, נוף הגליל.  "התינוק שלי בחר להיוולד בנוף הגליל, ביום שישי עוד הספקתי יחד עם בעלי להצביע בקלפי בעד שינוי השם", סיפרה האם המאושרת.

צירי הלידה תקפו בלילה שבין שבת לראשון. צוריאל מיהר לפנות את אשתו למרכז הרפואי העמק, שם טיפלו ביולדת במסירות. "יש לנו עוד שני ילדים בבית וזה השלישי", סיפר.

נטלי מורה במקצועה, מלמדת בבית הספר לבנות בזרם הדתי "תלמוד תורה". לפני הלידה הספיקה גם לחגוג את תלמידיה ולסיים את כל המטלות בבית הספר. כשהגיעה למחלקת היולדות לא חשבה על העיתוי. "התפללתי שהלידה תעבור בשלום והכל יהיה בסדר בעזרת השם. אחרי הלידה אמרו לי שהתינוק שלי הוא הראשון שנולד בנוף הגליל וראש העיר רונן פלוט ביקש לשלוח לי זר ברכות", היא משחזרת.

– רק זר ברכות, חשבתי שתקבלי דירה במתנה?

נטלי צוחקת. "ברכה זה מצוין. אנחנו תושבים חדשים יחסית בעיר, הגענו בקיץ שעבר מהיישוב יד בנימין ואנחנו מאוד מרוצים מהמקום".

– הצבעת בעד?

"כמובן. גם אני וגם בעלי בעד שינוי השם למרות שהשם הקודם לא הפריע לנו. אנחנו חושבים שהתחדשות ושינוי זה דבר טוב".

במרכז הרפואי העמק שלחו  ברכת מזל טוב כפולה ליולדת  ולעיר . דוברת בית החולים מירב מויאל,  ציינה בתגובה כי הילד השלישי של נטלי זכה להיוולד לא רק לעיר השם עם שם חדש אלא גם באגף היולדות החדש במרכז הרפואי העמק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות