fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרגה בהפתעה

דבורה יפרח מצוות לשכת ראש העיר מגדל העמק היא גם מתנדבת וותיקה בשיטור הקהילתי. השבוע הוענקה לה דרגה בהפתעה על ידי ראש העיר אלי ברדה ומפקדה שרון מוסקוביץ
מעלים את דבורה בדרגה (צילום עצמי)
מעלים את דבורה בדרגה (צילום עצמי)

המתנדבת מלשכת ראש העיר: דבורה יפרח מצוות הלשכה של ראש העיר מגדל העמק, זכתה השבוע להפתעה מרגשת. במהלך יום העבודה הפתיע אותה מפקדה, רס"ב שרון מוסקוביץ, מפקד השיטור הקהילתי במגדל העמק, שם מתנדבת יפרח, ויחד עם ראש העיר העניקו ליפרח דרגה.
יפרח החלה להתנדב במרכז השיטור הקהילתי לפני 4 שנים והחלה לקחת חלק ולסייע במשימות הקהילתיות של היחידה. במהלך התנדבותה סיימה קורס "מתמיד" וכחלק מתפקידה כיום היא מצטרפת ומסייעת לצוות הסיור של המשטרה.

מעלים את דבורה בדרגה (צילום עצמי)
מעלים את דבורה בדרגה (צילום עצמי)

ראש העיר אלי ברדה בירך את יפרח על הדרגה החדשה והוסיף כי "מגדל העמק הינה עיר קהילתית שבתחומה פועל מערך של 30 ארגוני מתנדבים ולמעלה מאלף מתנדבים פעילים למען הקהילה וזה טבעי שגם אצלנו בלשכה יהיו מי שימצאו את הזמן להתנדב ולסייע גם מחוץ לשעות העבודה".
רס"ב שרון מוסקוביץ, מפקד השיטור הקהילתי ומפקדה של יפרח אמר: "דבורה הינה מתנדבת איכותית בעלת גישה שירותית, אדיבה, מקצועית ובעל רצון לתרום ולסייע לקהילה".
ויפרח? היא ממשיכה להיות צנועה ומבטיחה להמשיך לתרום ולהתנדב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות