fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוגמה אישית

צוות מרכז בריאות הילד במגדל העמק התחסן נגד שפעת. מה אתכם?
ליאור חימוביץ והצוות (צילום דוברות כללית)
ליאור חימוביץ והצוות (צילום דוברות כללית)

צוות מרכז בריאות הילד של כללית מגדל העמק כבר התחסן לשפעת. עכשיו מנהל המרכז, ד"ר ליאור חיימוביץ, קורא לציבור ללכת בעקבות הצוות ולהגיע להתחסן. אז למה אתם מחכים.

*כל המי ומי בנוף הגליל, התייצבו בחמישי שעבר לעשות כבוד לדולב פלוט, הנכד של ראש העיר רונן פלוט, שחגג בר מצווה באולמי בראשית. אורח הכבוד היה יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. נרשמה גם ברכה מהחברים של סבא רונן, הנשיא רובי ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו. מזל טוב.

*חיים אדרי, מנהל רובע בנוף הגליל, התפנק בסאונה ובג'קוזי החמימים במלון פלאזה בעיר, בשבת האחרונה הקרירה. מגיע לו להתפנק.

*מנהל לשכת התעסוקה בנוף הגליל, משה בן עמי, נצפה ברחובות הסיטי עם  משקפי פרופסור ההולמים אותו מאוד. פרזנטור של קרולינה למקה? ימים יגידו

*שר הגמלאים של נוף הגליל, יוסי דוד, שבשבוע הבא יקבל את אות יקיר העיר, פינק השבוע את גמלאי העיר בטיול מאלף לחיפה פלוס ארוחה דשנה. המדור מצדיע.

*עורכת הדין המוערכת, אליז אזואלוס, מהאגף המקצועי בהסתדרות מרחב עמקים, חגגה יום הולדת עם חברות קרובות במתחם פלאג אין ברמת ישי. אל תשאלו איזה זיופים רצו שם… העיקר האווירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות