fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיל ברעם: "אין מה למהר, אין מה להשתגע"

מנכ"ל הפועל נצרת עילית לא מתרגש מקצב בניית הסגל האיטי של קבוצתו * "יש לנו אילוצים כלכליים לכן צריך לחשוב בתבונה על כל שקל שאנחנו עומדים להוציא"
גיל ברעם
גיל ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

אוהדי הפועל נצרת עילית לחוצים בגלל ההכנות המקרטעות לקראת העונה שבשער. הם רואים את השכנים מעפולה מתחזקים ואצלם דממת אלחוט ובשלב זה רב הנסתר על הגלוי. ביום ראשון הבא יתקיים אימון פתיחת העונה בכפר כנא ועדיין לא ברור איך ייראה סגל השחקנים.

מנכ"ל המועדון, גיל ברעם מרגיע. "גם השנה תהיה לנו קבוצה טובה", הוא אומר. את השקט הוא מסביר: "אין מה למהר, אין מה להשתגע. יש לנו אילוצים כלכליים לכן צריך לחשוב בתבונה על כל שקל שאנחנו עומדים להוציא. נבנה את הקבוצה סביב ליעד אלמליח, גיא דיין, יובל אבידור ושגיא מלול. בשלב זה דרישות השחקנים בשמיים, רובם רוצים ליגת העל, יש לנו עוד חודשיים עד הליגה, נחכה נראה מי יהיה פנוי בעוד מספר שבועות, שחקנים יירדו בדרישות הכספיות, סבלנות היא שם המשחק".

על מטרות הקבוצה בעונה הקרובה אומר ברעם, שקבוצתו פספסה את העלייה לליגת העל ברגע האחרון: "המטרה היא לעשות עונה נינוחה ולהגיע לפלייאוף העליון עם כמה שיותר שחקני בית, לתת סיבה טובה לקהל שלנו להגיע, גם אם לא נשחק בגרין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות