fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'ייק רוזנסקי: "הציפיות הן לעשות עונה כמה שיותר טובה"

"הציפיות שלי הן להראות מה אני מסוגל ובעיקר לשפר את המספרים שלי ולהבקיע שערים" , אומר היהודי/ אמריקאי של הפועל עפולה
גייק רוזנסקי (צילום עצמי)
גייק רוזנסקי (צילום עצמי)

אחת הפנים החדשות בהרכב הפועל עפולה בעונה הקרובה יהיו של ג'ייק רוזנסקי, העולה מארצות הברית, בן 23, שמתחיל את עונתו השלישית בישראל.

הרומן של רוזנסקי עם הכדורגל הישראלי החל במשחקי המכבייה ב- 2017. "מעולם לא הייתי בישראל, חבר שלמד איתי באוניברסיטת מרילנד שכנע אותי לבוא למשחקי המכבייה", הוא משחזר איך הכל התחיל.

במשחקי המכבייה הוא גילה יכולת מצוינת. הוא סחף את נבחרת ארצות הברית לזכייה בטורניר. בגמר ניצחה ארצות הברית את בריטניה 0-3, כשרוזנסקי כובש את כל שלושת השערים. היכולת הטובה שגילה לא נעלמה מעיני סקאוטים רבים, מי שהייתה הכי רצינית הייתה מכבי נתניה. "כשבאה ההצעה מנתניה לא חשבתי פעמיים והחלטתי ללכת על זה", הוא מסביר.

בינואר 2018 הוא נחת בארץ, בחצי עונה רשם 13הופעות במדי מכבי נתניה בליגת העל, שם לא כבש שערים. בעונה שעברה שיחק בהפועל קטמון ירושלים, בעלת היומרות לעלייה. הוא כבש שער אחד בודד, נגד הפועל נצרת עילית בגרין בפליאוף וגם הוא יודע שאלו לא מספרים לשחקן התקפה. "הייתה עונה קשה לי ולקבוצה", הוא מסכם את התקופה בבירה במשפט אחד.

"הייתי בחופשת קיץ בבית עם המשפחה, הסוכן שלי התקשר ואמר לי שהפועל עפולה רוצים אותי, לא חשבתי פעמיים ונתתי לו אישור ללכת על זה. אני זוכר ששיחקתי בשנה שעברה נגד הפועל עפולה והתרשמתי שזו אחת הקבוצות הכי טובות בליגה. אמרתי לסוכן שלי שמתאים לי לשחק בכזו קבוצה".

רוזנסקי, תושב מרילנד, הבן הבכור במשפחה בת שלושה בנים, נחת בעפולה ומיד התאהב במקום. "הפועל עפולה זו משפחה, עיר קטנה אבל חמה, אני חושב שיש לנו חומר שחקנים טוב", הוא מספר.

רוזנסקי כורע מימין בתמונה קבוצתית עם החברים החדשים (צילום דוברות הפועל עפולה)
רוזנסקי כורע מימין בתמונה קבוצתית עם החברים החדשים (צילום דוברות הפועל עפולה)

רוזנסקי מתגורר בדירה שכורה ברובע, הזר החדש, ברונו איבה שהגיע השבוע אמור להיות שותפו לדירה. יש לו רק חלום אחד: שההורים שלו יגיעו לארץ ויראו אותו משחק. "אימא שלי הייתה איתי כששיחקתי במכביה, אבא ואימא שלי לא ראו אותי משחק במדי קבוצה ישראלית, הייתי רוצה שזה יקרה", הוא אומר.

-מה הציפיות שלך מהעונה הקרובה?

"הציפיות שלי עם הפועל עפולה הן לעשות עונה כמה שיותר טובה ולהיות הכי גבוה שאפשר. הציפיות מעצמי הן להציג את עצמי יותר, להראות מה אני מסוגל ובעיקר לשפר את המספרים שלי ולהבקיע שערים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות